DataBase Engine

Tags:    delphi

User
Bruger #805 @ 05.02.02 10:24
Jeg er først fornyelig begyndt at programmere i Delphi, og det er da også blevet til et par programmer.

Men når jeg skal give programmerne ud, og man kører programmet fra en anden comp. så er der et problem med at connecte til Database Enginen, det er såvidt logisk nok, da brugeren ikke har de filer installeret, men hvordan får brugeren det ???

Lars Steen[Redigeret d. 05/02-02 10:56:47 af Lars Steen]



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Jeg er først fornyelig begyndt at programmere i Delphi, og det er da også blevet til et par programmer.

Men når jeg skal give programmerne ud, og man kører programmet fra en anden comp. så er der et problem med at connecte til Database Enginen, det er såvidt logisk nok, da brugeren ikke har de filer installeret, men hvordan får brugeren det ???

Lars Steen[Redigeret d. 05/02-02 10:56:47 af Lars Steen]</quote>

Det kan du ved at bruge "InstallShield express for delphi"

det installerer automatisk delphi database engine på computeren.

programmet findes på delphi cd'en

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



User
Bruger #948 @ 18.03.02 16:46
<quote>Jeg er først fornyelig begyndt at programmere i Delphi, og det er da også blevet til et par programmer.

Men når jeg skal give programmerne ud, og man kører programmet fra en anden comp. så er der et problem med at connecte til Database Enginen, det er såvidt logisk nok, da brugeren ikke har de filer installeret, men hvordan får brugeren det ???

Lars Steen[Redigeret d. 05/02-02 10:56:47 af Lars Steen]</i><b>]</b>

Det kan du ved at bruge "InstallShield express for delphi"

det installerer automatisk delphi database engine på computeren.

programmet findes på delphi cd'en

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com


Jeg har samme problem og har lige installeret InstallShield express for delphi. Hvad gør jeg så nu ??




t