<quote>.:: Smooth
.:: WebSteps.dk
.:: Headmaster@websteps.dk
Så er vi på nettet igen.
Navnet er WebSteps.dk og adressen er
www.websteps.dk
Hvad synes I om sidens design ?
community ?
Farver ?
+ meget mere.
Vi er klar til RIS/ ROS
Den der kommer med det bedste svar vil have flere point i kassen.
</quote>
Hej!,
Jeg synes, at det ser fint ud! Fine farver, design og så videre; det bliver spændende at se, når der kommer mange brugere (skal nok tilmelde mig hurtigst muligt
)
Dog er der et par ting:
------------------------------------------
· Læs det, I skriver på siden, igennem, før I lægger det ud, da der er nogle ærgelige grammatik fejl(jeg ved godt, at det ikke er noget diktat eller ligende, men det giver det bedste indtryk).
· Jeg synes, at det skal markeres på en eller anden måde, når noget tekst er et link (behøves selvfølgelig ikke i menuen). Så er det meget nemmere for folk at se, hvor man kan trykke.
· Oppe for oven på siden - lige til venstre for datoen - står der jo som sagt, hvor du er. Jeg synes, at de skal laves til link.
· Og ved datoen, skal der punktum efter nummer på dagen (fx "Tirsdag den 08<b>.</b> januar" i stedet for "Tirsdag den 08 januar")
· Der, hvor man har kan få tilsendt sit password, står der, at hvis man har glemt sin mail (I mener vel password?).
· I har ikke lavet class på alle knapperne. Fx den knap man kan få tilsendt nyhedsbrev, er bare "almindelig", men "logon"-knappen ikke er. I øvrigt tror jeg, at knapperne skal være en anden farve, end den farve I bruger til at markere "sektioner" på siden. Mere overskuelighed.
Jeg tror ikke, at jeg har mere lige nu
Men oven på al den kritik, så vil jeg da sige (igen), at det ser godt ud!
<b>•] Mikl [•
<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b