Problemet ligger i at jeg har en server hvor jeg har installeret framework 2.x og de ting som skal ind som iis osv, så det hele burde virke.
Men mit website tolker det ikke rigtigt sådan, en ting som er f.eks. ny med asp.net 2 er jo masterpage, men min side vil ikke åbne den som visual studio 2005 har lavet filen. som i kan se får jeg denne fejl meddelse:
http://dnohr.dk/julethe/product.aspxsom klart brokker sig over linket, så hvis jeg f.eks. fjerner ~/ virker det fint, men den skal fandeme kunne godtage det!. da det jo er en standard.
En anden ting er f.eks. hvis jeg så har compiled alle mine .cs (c# filer) filer viser den hvad der står i min .aspx fil, noget med teksten at den er lavet automatisk osv, men der skulle framework gå ind og hive dataud fra de dll filer som visual laver jo?. virker heller ik.
Så der er klart et konverterings problem her, håber virkelig i kan hjælpe hurtigt da jeg skal bruge det til et projekt fremlæggelse.
Kan evt være en setting jeg ikke har set, men husk det er til server og ikke localhost, hvor den virker fint..
Mvh. negron