Har brug for billigt ASP.NET webhotel

Tags:    asp.net

Nu hvor jeg har fået en del mere styr på .NET vil jeg have mit php webhotel skiftet ud med et tilsvarende med ASP.NET.

Lige nu er mit webhotel til dybber.dk hostet af web10, men har ikke haft de bedste erfaringer med dem. Især efter de har installeret deres meget langsomme spam filter.

Er der andre webhoteller I kan anbefale? Jeg har kigget på UnoEuro og needhost.dk (og tablix.net men efter at have læst om dem på eksperten.dk er det ikke noget jeg tør satse på)

Hvad er folks erfaringer med disse webhoteller?
Findes der andre webhoteller (prismæssigt) tilsvarende webhoteller?

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Heej Dybber ,,

Jeg bruger selv UnoEuro, og har endnu ikke oplevet et eneste problem, og de er så småt i klar til at opdatere alle deres NT servere ti asp.NET 2.0. Bruger dog kun selv PHP (Er lidt uvenner med M$). Men en af mine venner bruger meget asp og har også sin side hos UnoEuro, han har heller ikke haft probs.

M.v.h. Johnny Rasmussen

Nu hvor jeg har fået en del mere styr på .NET vil jeg have mit php webhotel skiftet ud med et tilsvarende med ASP.NET.

Lige nu er mit webhotel til dybber.dk hostet af web10, men har ikke haft de bedste erfaringer med dem. Især efter de har installeret deres meget langsomme spam filter.

Er der andre webhoteller I kan anbefale? Jeg har kigget på UnoEuro og needhost.dk (og tablix.net men efter at have læst om dem på eksperten.dk er det ikke noget jeg tør satse på)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Jeg kører selv hos concor.dk, de er altid til at snakke med og har hurtig mail support, jeg har ALDRIG haft et problem med dem, belive it or not... derudover siger de at de snart rubber nejlene og installere .Net 2 på deres aller herligeste server.
Tjaa

Web10.dk

De lover 1000mb (1gigabyte) plads
Og de har ASP.NET 1.1 & 2.0
Du skal bare kontakte support for at få opgraderet til v2.0 og det er gratis..
.

De er gode priser..

1gb koster 9,- om måneden (Windows Oprettelse 140,-)
og domain er utrolig billigt

:)

Web10.dk

De lover 1000mb (1gigabyte) plads
Og de har ASP.NET 1.1 & 2.0
Du skal bare kontakte support for at få opgraderet til v2.0 og det er gratis..
.

De er gode priser..

1gb koster 9,- om måneden (Windows Oprettelse 140,-)
og domain er utrolig billigt

:)

Det er så web10 jeg vil skifte væk fra.. :)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Jeg må sige at jeg altid har været ganske tilfreds med Web10's hosting af mit domæne ( http://deepfly.musiker-net.dk/ ) hvor alt er lavet i ASP.Net.

Med venlig hilsen
Jonas Midstrup
www.midstrup.dk

t