Half-Life Cd-key

Tags:    delphi

User
Bruger #645 @ 18.01.02 20:35
Davz er der nogle der kan hjælpe mig.....
Mig og en af mine venner har samme cd key og så når vi skal spiller over nettet siger den at jeg har en forkert cdkey og skal trykke en anden men så har jeg så set at nå den skal til at jointe så sender den et eller andet til noget kaldet won kan man ikke slå det af på en måde og foresten jeg har prøvet med alle muglige cd keys men de er brugt i forvejen HJÆLP.........

Hilsen John (Respect for udviklerne)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #386 @ 21.01.02 10:12
<quote>Neeeej det ved jeg godt men hvis nu nogle hviste det så ville jeg være meget glad og taknemlig</quote>

1. Man kunne ENGANG spille to på samme CD-Key. Det kan man ikke mere.
2. Nej, du kan ikke undgå at HL sender dit WON ID til master-serveren.
3. De CD-Key's der kan spilles online på, er dem Sierra har registreret i master WON serveren. De keys svarer til dem der er trykt på deres HL cd'ere. Du kan således godt prøve at generere en key i en key-generator. Men chancen for at du rammer en nøgle der er trykt men ikke solgt, er så lille at du har større chance for at vinde 10 gange lotto i træk.

Så, gør du som os andre og brug nogle penge på den originale CD. Hvis spillet er værd at spille, er det også værd at betale for.

Jeg kan afsløre at jeg forleden så en Half-Life + CD-key til kr. 99,- hos Betafon. Det må sgu' da være billigt nok til at selv du kan følge med.

<quote>Davz er der nogle der kan hjælpe mig.....
Mig og en af mine venner har samme cd key og så når vi skal spiller over nettet siger den at jeg har en forkert cdkey og skal trykke en anden men så har jeg så set at nå den skal til at jointe så sender den et eller andet til noget kaldet won kan man ikke slå det af på en måde og foresten jeg har prøvet med alle muglige cd keys men de er brugt i forvejen HJÆLP.........

Hilsen John (Respect for udviklerne)</quote>

Jeg vil altså lige kommentere dine spørgsmål på Udvikleren.dk, og undskyld, men Udvikleren.dk er altså ikke et sted hvor man diskuterer computerspil og cd-keys...!

Mvh.
Lars Haslev
:)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)

User
Bruger #645 @ 18.01.02 22:47
<quote>Davz er der nogle der kan hjælpe mig.....

Jeg vil altså lige kommentere dine spørgsmål på Udvikleren.dk, og undskyld, men Udvikleren.dk er altså ikke et sted hvor man diskuterer computerspil og cd-keys...!

Mvh.
Lars Haslev
:)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************</quote>

Neeeej det ved jeg godt men hvis nu nogle hviste det så ville jeg være meget glad og taknemlig

<quote>
Neeeej det ved jeg godt men hvis nu nogle hviste det så ville jeg være meget glad og taknemlig
</quote>

Jammen hvorfor i alverden spørger du i en Delphi-gruppe i stedet for en af de generelle fora?

/Data

t