Internet over network (Stofa)

Tags:    delphi

User
Bruger #645 @ 08.01.02 15:12
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få internet over hub (stofa) jeg kan godt vise hjæmmeside på andre computer men ikke spille fx. Counter-Strike (CS). Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig så lad mig høre. Der står 75 Up for svar........


Hilsen John (Respect for udviklerne).................................



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Er der nogle der kan hjælpe mig med at få internet over hub (stofa) jeg kan godt vise hjæmmeside på andre computer men ikke spille fx. Counter-Strike (CS). Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig så lad mig høre. Der står 75 Up for svar........


Hilsen John (Respect for udviklerne).................................

Hvis du mener, at du godt kan komme på selve Nettet (som fx at se hjemmesider, hente mail osv), så er det ikke i Internetforbindelsen, at problemet ligger. Prøv andre spil evt. En anden grund til det kan være, at andre har samme registreringskode til Half-Life som dig (=køb en (ny) original :)).

Hvis du ikke kan komme på flere computere af gangen, så del dit Internet med en af Windows' utallige wizards.

<b>•] Mikl [•

<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det er ikke det jeg mener men jeg kan godt vise hjemmeside men jeg kan ikke hente noget fra ftp adresse hvad kan det være har du selv spillet cs fordi nå jeg skal ind i internet games så gider den ikke engang hente listen over online servers hvad kan det være.............

Hilsen John (Respect for Udviklerne).............</quote>

Jeg ved ikke, hvad det umiddelbart skulle være. Måske en appication firewall, der blokerer internetadgangen?

Nej, jeg spiller næsten aldrig CounterStrike (selvfølgelig gør jeg, når jeg er til netparties...)

<b>•] Mikl [•

<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b



<quote>Er der nogle der kan hjælpe mig med at få internet over hub (stofa) jeg kan godt vise hjæmmeside på andre computer men ikke spille fx. Counter-Strike (CS). Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig så lad mig høre. Der står 75 Up for svar........


Hilsen John (Respect for udviklerne).................................</quote>

Hvis du mener, at du godt kan komme på selve Nettet (som fx at se hjemmesider, hente mail osv), så er det ikke i Internetforbindelsen, at problemet ligger. Prøv andre spil evt. En anden grund til det kan være, at andre har samme registreringskode til Half-Life som dig (=køb en (ny) original :)).

Hvis du ikke kan komme på flere computere af gangen, så del dit Internet med en af Windows' utallige wizards.

<b>•] Mikl [•

<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b



User
Bruger #645 @ 09.01.02 10:06
<quote>Er der nogle der kan hjælpe mig med at få internet over hub (stofa) jeg kan godt vise hjæmmeside på andre computer men ikke spille fx. Counter-Strike (CS). Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig så lad mig høre. Der står 75 Up for svar........


Hilsen John (Respect for udviklerne).................................

Hvis du mener, at du godt kan komme på selve Nettet (som fx at se hjemmesider, hente mail osv), så er det ikke i Internetforbindelsen, at problemet ligger. Prøv andre spil evt. En anden grund til det kan være, at andre har samme registreringskode til Half-Life som dig (=køb en (ny) original :)).

Hvis du ikke kan komme på flere computere af gangen, så del dit Internet med en af Windows' utallige wizards.

<b>•] Mikl [•

<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b</quote>

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det er ikke det jeg mener men jeg kan godt vise hjemmeside men jeg kan ikke hente noget fra ftp adresse hvad kan det være har du selv spillet cs fordi nå jeg skal ind i internet games så gider den ikke engang hente listen over online servers hvad kan det være.............

Hilsen John (Respect for Udviklerne).............



<quote>Er der nogle der kan hjælpe mig med at få internet over hub (stofa) jeg kan godt vise hjæmmeside på andre computer men ikke spille fx. Counter-Strike (CS). Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig så lad mig høre. Der står 75 Up for svar........


Hilsen John (Respect for udviklerne).................................</quote>

Hej du...

Jeg vil bare lige sige at det kan være at du har en ældre version af CS så kan det godt gå i kage
Jeg ved selv fra flere gange jeg har været henne ved mine venner og ligge en ny version så de kunne spille det.......

Men hvis du har den total nye version af CS så tjek lige din opkobling via IPX/IP det kan være din
IP eller IPX adresse ikke er der.....

Håber det kan hjælpe dig :-)




t