Network

Tags:    delphi

User
Bruger #645 @ 04.01.02 08:41
Er der nogle der ved Hvordan man kan lavet et program til network så man kan gå ind på andres computer uden at ha adgang til det hvis ja så giver jeg 300 up...........

Ellers ved i hvor man kan få sådan et program..............

Hilsen John

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Er der nogle der ved Hvordan man kan lavet et program til network så man kan gå ind på andres computer uden at ha adgang til det hvis ja så giver jeg 300 up...........

Hilsen John

Det lugter da vist af hacking ...
---
Thomas
tdue@mail.dk

Ja Lidt men jeg skal til at spille counter-strike over lan så jeg vil lege lidt men servern og clienterne!!
</quote>

Hmmm... det kan da ikke være helt lovligt?!

Men prøv dog at downloade nogle hacker-programmer... hvilke kan jeg ikke sige, jeg er <b>ikke</b> selv inde i faget! :)

<quote>Er der nogle der ved Hvordan man kan lavet et program til network så man kan gå ind på andres computer uden at ha adgang til det hvis ja så giver jeg 300 up...........

Hilsen John</quote>

---
Thomas
tdue@mail.dk

User
Bruger #645 @ 04.01.02 09:46

Hilsen John

---
Thomas
tdue@mail.dk</quote>

Ja Lidt men jeg skal til at spille counter-strike over lan så jeg vil lege lidt men servern og clienterne!!

Lav det selv og få erfaringen, du skal bare lave en trojask hest og en master !

Jeg har aldrig lavet sådan et program, men har over de seneste måneder arbejdet med en fil overførsels program til nettet, så derfra har jeg min viden !

Why Aren't You Coding ?
Aaangel

t