oprettelse af clan-admin script og DB til denne

Tags:    databaser

Goddag..

jeg har kigget og forsøgt at lære brugen af php og sql, men uden held.

jeg håber ved at oprette dette indlæg, at jeg kan få hjælp af nogle som er mere inde i php & sql end mig.

jeg vil gerne have oprettet et script som kan håndtere følgende:

Login
News
Member
Tagwall
Clan-War

jeg ved ikke hvormange tabeller jeg skal bruge til dette, men jeg regner med at disse tabeller skal indeholde følgende:

News (dato, news, source [link])
member (clanname, realname, online/ofline [link til et billede], trackerlink, email)
Tagwall (navn, dato, tag, [smilies])
Clan-war (clan, win/loss, info)

men hvis nogen kan komme med andre indput, så høre jeg gerne..

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Grunden til at jeg ikk givr en direkte source code stig til dig, så lærer du intet af det... og jeg har en holdning der hedder...

"Hvis man vil lærer at kode, så skal man enten læse sig frem, eller se en video omkring de programmerings sprog....

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

Der er lavet nogle gode bøger som beskriver de meget grundlæggende om php. Bogen 'Apache, PHP og MySQL for begyndere' er en glimrende bog som fortæller det grundlæggende om Apache og MySQL og PHP. Den er god og lægge ud med og senere vil jeg anbefale "Avanceret PHP"

Hilsen Martin

---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

http://www.phpfreaks.com
der kan du finde en toturials inde, som handler om at lave et memvership system

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

Hmm..

det var nu ikke lige det jeg havede brug for, men jeg kan da lære noget af det, som måske kan hjælpe mig med mit problem.

det kan jeg godt følge dig i..

og jeg vil da også gerne lære det..

t