Hej Alle
Jeg har lavet
www.bjarkeelias.dk
og det kunen være virkeligt nice med lidt kritik på godt og ondt. Ideen med hjemmesiden er lige som
http://www.shafh.dk/ (tak for inspiration)
Der er mange der har spurgt mig om jeg ikke kunne lave en hjemmeside og jeg har lavet utroligt mange gratis og er begynt at blive lidt træt af det, så sytes det er på tide at se om man ikke kunne få en lille skilling ud af det.
Så her kommer nogle spørgsmål
Hvad plejer man at tage for det?
Er jeg kvalifiseret nok til det?
Hvilke menu punkter skal man ha og hvilke af dem skal tydeliggøres
og hvad skal man gøre for at gøre folk opmærksom på at jeg exsistere.
Designet er godt......hvis det var et site for noget undergrundsmusik eller en cs-klan.
Det er min erfaring, at et lysere og mere simpelt design, hvor funktionaliteten er i højsædet tiltrækker flere kunder.
Derfor forslår jeg følgende:
+Lysere og mere tiltalende farver
+Teksten skal være helt tydelig (dvs. find en passende baggrund)
+Behold endelig den nedeste menu, eller i hvert fald selve ideen med det. Det er kanon at have sådan en stor "eye-catcher" når man kommer ind på siden. Ændring i farverne på menuen bør dog overvejes.
Jeg synes at de links du har valgt er fine - de bør dog være en større size eller på en eller anden måde fremhæves mere!
Endelig skal du selvfølgelig se at få gjort din side færdig, samt gøre meget ud af din reference-side, da det i høj grad er det man sælger sig selv på. Måske endda sætte en "sidste reference" med tilhørende billede på forsiden?
Måden du kan få noget reklame på:
Få et banner ind på de gratis sider du har lavet
Få ordnet søgemaskine optimering
Køb dig evt til lidt bannerplads forskellige steder. Et eks kunne være her på udvikleren.dk
- Dette kræver selvfølgelig, at du laver et ordentligt og stilet banner. Lav det evt i flash - det kan du jo godt finde ud af kan jeg se
Hvad du tager for det?... Hmm, ik' så meget i starten. Find ud af hvad folk vil betale og arbejd dig så op
God held med det!