Hjælp tilbydes!

Tags:    grafik webdesign

Hey, Mit navn er Frederik Amris..

Jeg har en 6-7 års erfaring med at designe sider!

Jeg kunne godt tænke mig lidt freelance jobs, fordi jeg røvkeder mig en del her fortiden, så hvis nogen har brug for lidt design hjælp kan i skrive til mig på frederikamris@hotmail.com som er min msn

eller frederik@amris.dk som er min mail..

Jeg er MEST til photoshop, som jeg har 5 års erfaring med, men hvis jeg synes projektet lyder spændene vil jeg gerne designe et fuldt design med html og css..

Ellers er jeg også åben for at lave små banners og lign til sider :) selvfølgelig uden at have mit navn og lign på banneret

Forstå mig ret: jeg keder mig virkelig fortiden ;)

PS.! Jeg vil gerne lave noget der giver mening! dvs. ikke et banner for en eller anden nintendo klub eller til en 12 årigs personlige hjemmeside! Det skal være seriøst og arbejdet skal give mening :)

Håber på nogen henvændelser.. giv det en chance og lad være med at dømme mig på min alder ;)

[Redigeret d. 12/09-05 18:10:41 af Frederik Amris]

[Redigeret d. 12/09-05 18:16:42 af Frederik Amris]

PS.! Jeg vil gerne lave noget der giver mening! dvs. ikke et banner for en eller anden nintendo klub...

... Hvad er den galt i en Nintendo-klub? Det kan velsagtens give mening? :)

en god lang reference liste kunne godt ønskes ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Du må meget gerne lave et nyt logo til min side (jeg er over 12, og er ikke en nitendo klub):
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/

Jeg har selv forsøgt 123 gange på at lave noget bedre, men det bliver aldrig brugbart.

Du kan gøre det ved at ændre på den .gif der danner baggrund på siden.

en god lang reference liste kunne godt ønskes ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Havde nu mere i tankerne at du kunne tilføje min msn og så kunne vi snakke om tingene ;) jeg kunne vise dig lidt af det jeg har lavet og lign.

Jeg har nogen referencer som jeg har lavet år tilbage, men de er ikke værd at vise.

men som en af de gamle kan jeg nævne www.n-gamez.dk.. Er i gang med noget nyt for dem. Som også bliver mit sidste. Af noget ÅL gammelt kan jeg nævne www.ladegourdie.dk

Ellers har jeg ikke så meget online.

Har mest i billeder og lign, men gider ikke uploade. Vil gerne i kontakt med personer der har brug for assistancen så tøv ikk emed at tilføje mig på msn ;)

Du må meget gerne lave et nyt logo til min side (jeg er over 12, og er ikke en nitendo klub):
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/

Jeg har selv forsøgt 123 gange på at lave noget bedre, men det bliver aldrig brugbart.

Du kan gøre det ved at ændre på den .gif der danner baggrund på siden.

Jamen, laver da lige noget hurtigt så!

et hurtigt design, forstod ikke helt om jeg bare sku ændre den der baggrund.gif

, har jeg ihvertfald gjort.. 10 minuters arbejde..

link: http://frederikamris.users.whitehat.dk/baggrund.gif

[Redigeret d. 12/09-05 20:55:07 af Frederik Amris]

[Redigeret d. 12/09-05 20:56:02 af Frederik Amris]

Jo, det var meningen at du kun skulle ændre baggrund.gif

Den box hvor menu'en er bør være ensfarvet.

Jeg ville gerne at designet afspejler at siden handler om programmering (mest C++).

Overskriften må gerne være mindre firkantet.

Jo, det var meningen at du kun skulle ændre baggrund.gif

Den box hvor menu'en er bør være ensfarvet.

Jeg ville gerne at designet afspejler at siden handler om programmering (mest C++).

Overskriften må gerne være mindre firkantet.

Nå nå ;) kunne du jo bare have sagt ;)..

Har bare ikek mere tid idag, skal se på det imorgen :)

Havde slet ikke tjekket din side igennem, min fejl

Hej Frederik Amrish
Jeg sidder faktisk og skal lave, en meget seriøs :D, side til Dragør Kirkes Ungdomskor. Er allerede lidt igang med den:
www.shafh.dk/ungdomskor/2
Den skal lige gøres flottere (er ikke så vild med banneret osv.). Bagefter skal der kodes en del da siden skal være Database styret, og skal være let at selv en idiot kan bruge det...

Kunne du være interesseret i at lave siden i sammarbejde med mig, så har du værtfald lavet noget af det seriøseste som du overhovede har mulighed for! Dragør Kirkes Ungdomskor får senere sit eget domæne!

Men som sagt: Sammarbejde!

Jeg har også tit brug for hjælp i php og design så at have dig på msn kunne være ret rart! :D

Kan du enlig php? :S

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Har lagt mærke til flere sider glemmer at definere baggrundsfarven på ens side og det kommer man til at se hvis ens browsers baggrundsfarve ikke er sat til hvid... Du gør det bl.a. på kor siden og udvikleren.dk har vist også glemt det!

Så... ret det lige :P

Hej Frederik Amrish
Jeg sidder faktisk og skal lave, en meget seriøs :D, side til Dragør Kirkes Ungdomskor. Er allerede lidt igang med den:
www.shafh.dk/ungdomskor/2
Den skal lige gøres flottere (er ikke så vild med banneret osv.). Bagefter skal der kodes en del da siden skal være Database styret, og skal være let at selv en idiot kan bruge det...

Kunne du være interesseret i at lave siden i sammarbejde med mig, så har du værtfald lavet noget af det seriøseste som du overhovede har mulighed for! Dragør Kirkes Ungdomskor får senere sit eget domæne!

Men som sagt: Sammarbejde!

Jeg har også tit brug for hjælp i php og design så at have dig på msn kunne være ret rart! :D

Kan du enlig php? :S

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Så kan du lære det !

t