projekt nr. 2 :)

Tags:    grafik webdesign

Efter jeg har siddet og læset et par tutorials så fik jeg igen lyst til og begynde og tegne igen... Så her er den...:)

jeg er meget interreseret i at få noget feedback.

http://img369.imageshack.us/img369/8125/artart26uh.jpg

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I like it :D
Men du er klar over du har fået tegnet en dukke :D (på godt og ondt).
Gør som han siger, og så gør måske næste gang hele hovedet større hvis du gerne vil lave en kvinde.
Somme steder er huden også lidt for sløret (blur)

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Det er jo glimrende... selvom jeg ikke har så meget forstand på tegning i den kategori :)
Dog synes jeg at næsen er lige en tand for skæv (asymetrisk), og ligeledes munden. Men det med munden gør ikke noget... det ser godt ud sådan.

Bruger du en digitizer, eller er det bare med musen du har lavet det? I så fald hvis det er med mus, så det er temmelig i orden resultat :)

Kender du www.tegnebordet.dk ?

Flot!
Det venstre øje skulle måske side lidt mere til venstre.
Munden er lidt for lyserød, og det hvide på underlæben lidt for hvid.
Flot!

Flot! Men synes ikke rigtig håret passer ind.

- Typo

[Redigeret d. 26/08-05 14:33:09 af Søren]

Flot!
Det venstre øje skulle måske side lidt mere til venstre.
Munden er lidt for lyserød, og det hvide på underlæben lidt for hvid.
Flot!

Det er fordi at jeg kan ikk rigtig finde ud af og tegne håret ordenlig endnu så det vil være ret synd hvis det ødelægge billede.. så ville jeg heller lad være med og gøre det.. :)

Det er jo glimrende... selvom jeg ikke har så meget forstand på tegning i den kategori :)
Dog synes jeg at næsen er lige en tand for skæv (asymetrisk), og ligeledes munden. Men det med munden gør ikke noget... det ser godt ud sådan.

Bruger du en digitizer, eller er det bare med musen du har lavet det? I så fald hvis det er med mus, så det er temmelig i orden resultat :)

Kender du www.tegnebordet.dk ?

Rigitg mange tak for kommantaren.. :) Jeg har bare brugt musen til at tegne med så fik lidt øm i arm efter jeg blev færdig.. :)

Ja.. jeg har hørt lidt om den side...
:)

Efter jeg har siddet og læset et par tutorials så fik jeg igen lyst til og begynde og tegne igen... Så her er den...:)

jeg er meget interreseret i at få noget feedback.

http://img369.imageshack.us/img369/8125/artart26uh.jpg

Det er virkelig nice tegnet.
Keep up the good work!

t