Vurdering af side.

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg har lavet en lille simpel side som jeg gerne ville høre jeres mening om.

Siden skal måske bruges til et firma som reparere hardware for folk, eller måske som min egen hjemmeside.
Jeg lavede bare siden fordi jeg kedede mig og syntes egentlig selv ret godt om resultatet, og overvejer derfor om den kan bruges.

Siden er simpel og enkelt, hvilket jeg godt kan lide. Jeg bryder mig ikke om heavy-graphic sites som ofte er halv-dårligt lavet og tager det meste af et minut at loade for brugere med en lav-hastighedsforbindelse. Da jeg ikke selv er nogen ekspert til at lave sådanne typer sider, holder jeg mig til det simple.

Men som sagt beder jeg bare om jeres kommentar. I er velkommen til at komme med noget kritik og hvad der evt. kunne være bedre.

I kan finde siden her: http://tommyjakobsen.dk/firma/

Jeg er ikke helt færdig med at optimere siden så den ser 100% ens ud i Firefox og IE, men der er ikke den store forskel i øjeblikket. Jeg anbefaler at siden ses i Firefox.

På forhånd tak.

[Redigeret d. 24/08-05 22:15:52 af Tommy Jakobsen]

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den ser godt ud, dog lidt for simpel... Det er godt at holde det simpelt, men ikke for simpelt. Valideringen i bundet burde du ikke sætte på siden eftersom der er en "firma" side. Det er jo kun på private sider det er sjovt at sætte dem på. Folk der går ind på en firma side er jo nok lidt ligeglade med om valideringen er i orden..

Men fin side, der skal bare mere indhold på så man kan danne sig et blik..

mvh
Tommy
www.zule.dk

Jeg synes den ser flot ud. En ting jeg finder irriterende er, at musen bliver ved med at være en pil, selvom man fører den over noget af teksten på siden.

Jeg synes den ser flot ud. En ting jeg finder irriterende er, at musen bliver ved med at være en pil, selvom man fører den over noget af teksten på siden.

Tak for dit svar. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle bruge default cursoren til det hele, så jeg tager den væk igen. Tak.

Den ser godt ud, dog lidt for simpel... Det er godt at holde det simpelt, men ikke for simpelt. Valideringen i bundet burde du ikke sætte på siden eftersom der er en "firma" side. Det er jo kun på private sider det er sjovt at sætte dem på. Folk der går ind på en firma side er jo nok lidt ligeglade med om valideringen er i orden..

Men fin side, der skal bare mere indhold på så man kan danne sig et blik..

mvh
Tommy
www.zule.dk

Tak for din mening. Jeg ved godt at valideringen i bunden ikke skal være der, hvis jeg vælger at sælge siden til et firma. Det er kun under udviklingsfasen de er der, bl.a. for jeg selv har nemmere adgang til at chekke om siden er valid.

Jeg kan vildt godt lide dit design jeg vil dog sige at dine links hover effekt skulle laves om. Jeg bryder mig ikke rigtigt om den gule farve i forhold til resten af siden.

Jeg kan vildt godt lide dit design jeg vil dog sige at dine links hover effekt skulle laves om. Jeg bryder mig ikke rigtigt om den gule farve i forhold til resten af siden.

Tak for kommentaren. Jeg har selv overvejet at lave dem om. Måske jeg skulle gøre det.

Husk lige at oprette et svar når i skriver, hvis i altså er interesseret i at få points.

[Redigeret d. 25/08-05 19:51:32 af Tommy Jakobsen]

t