Vurdering af SjoveOrd.dk

Tags:    grafik webdesign

Hej

Håber på at få lidt feedback på designet på mit nye site. Det er stykket sammen af en masse små billeder og jeg er ikke sikker på om det virker lige godt i alle browsere. Desuden har jeg fået at vide at hvis caching er slået fra er der lidt problemer med rate-stjernerne, vil også lige høre om andre også oplever det.

Alle kommentare om design og sitet er velkomne!
http://www.sjoveord.dk

Mob

Jeg er ikke så vild med den røde farve. Men det er vel en smagssag. Desuden står selve siden ikke i midten. Tror det ville se pænere ud hvis den gjorde det.
Hvis jeg trykker på "Sjove ord" kommer jeg ind på en side hvor der kommer denne fejl

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /customers/sjoveord.dk/sjoveord.dk/httpd.www/functions/sjov.func.php on line 102

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 21/08-05 18:44:59 af Jonas (Decko)]

Jeg er ikke så vild med den røde farve. Men det er vel en smagssag. Desuden står selve siden ikke i midten. Tror det ville se pænere ud hvis den gjorde det.

Har tænkt over at den er lidt speciel, men syns at det var en meget god kontrast, håber bare ikke at den stjæler for meget opmærksomhed fra resten af siden.
Og tak for det med centreringen, havde ikke selv lagt mærke til det. Havde gjort plads til noget i venstre side som alligevel ikke blev lavet!

Hvis jeg trykker på "Sjove ord" kommer jeg ind på en side hvor der kommer denne fejl

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /customers/sjoveord.dk/sjoveord.dk/httpd.www/functions/sjov.func.php on line 102

Ups, jeg var lige lidt for smart med et par subqueries. Tak for tippet :o)

Mob

Hvorfor har du det lysebrune bånd i toppen af siden? Det er (efter min mening) grimt og gør ikke andet end fylde.

Jeg ville foretrække at toppen af boksen var det samme sted på alle sider, det virker ikke smart at den hopper op og ned når man skrifter side.

Ellers ok. Testet med FireFox.

Syntes den er mega grineren. din bananbanjo!

Ja... men hvad er en snotknallert?

Jeg er enig med Jonas mht. den røde farve. Eller i det hele taget kombinationen af farver.
Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvilken farve du ellers kunne bruge, men måske den blå eller den grønne farve bare i en anden variant. Men ja... det er jo en smagssag.

Ellers er selve opbygningen glimrende, og det med stjernerne fungerer godt. Jeg har dog ikke slået chache fra.

Tak for kommentarene, jeg arbejder lige nu på at få lavet farven i menuen om, men det er virkeligt svært at finde noget der passer. Jeg valgte den røde for at prøve noget specielt, og det må man sige at det er, men syns ikke at folk tager godt imod den.

Har dog fundet ud af at mange ikke har forstået meningen med siden, nemlig at der ikke er nogen mening.. det er ikke meningen at det skal give nogen mening, men vi er nu nogen der falder om af grin når vi prøver at forestille os nogle af de underlige ting som ordgeneratoren kommer op med.. Tror jeg skal have konceptudviklet denne side en del :P

Tja, jeg så nu gerne, at andre ikke kunne framelde sig mit nyhedsbrev (nu taler jeg bare generelt for alle). Måske ville et frameldings-link (fx siden.dk/unregister.php?id=sha1hash_via_mail_adress) med oprettelsesmailen (altså når man tilmelder sig) være et bedre bud - hvis altså du vil indgå et simpelt brugersystem?

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

Hej

Håber på at få lidt feedback på designet på mit nye site. Det er stykket sammen af en masse små billeder og jeg er ikke sikker på om det virker lige godt i alle browsere. Desuden har jeg fået at vide at hvis caching er slået fra er der lidt problemer med rate-stjernerne, vil også lige høre om andre også oplever det.

Alle kommentare om design og sitet er velkomne!
http://www.sjoveord.dk

Mob

Syntes ikke helt farverne passer helt sammen...
Men ellers faktisk ret okay :D

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Så er der kommet ny side, farverne og selve siden skulle gerne være lidt bedre.

Nogle meninger om de nye farver?

Mobster
Interactive Systems - www.interactive.dk

t