Har idén mangler bare en der kan designe hjemmesiden

Tags:    grafik webdesign

Har fået en kanon idé

Har ikke set andre sider som denne.......
Ideen vil jeg ikke komme videre ind på her.
Mangler bare en designer. Er selv php programør, men har langt fra nok erfaring i photoshop eller kreativitet nok til at lave et rigtigt fedt designs.. Har et par ideer om hvordan det skal se ud.

Msn: pneu@pneu.dk

Har fået en kanon idé

Har ikke set andre sider som denne.......
Ideen vil jeg ikke komme videre ind på her.
Mangler bare en designer. Er selv php programør, men har langt fra nok erfaring i photoshop eller kreativitet nok til at lave et rigtigt fedt designs.. Har et par ideer om hvordan det skal se ud.

Msn: pneu@pneu.dk

Jeg tror ikke der er mange der vil hjælpe dig hvis de ikke ved hvad de skal hjælpe dig med. Hvorfor vil du ikke komme ind på idéen her? - Vi finder jo nok ud af at din hjemmeside findes alligevel:)

Hilsen Mathias

Ja ærlig talt tror jeg heller ikke du kommer langt uden at beskrive den idé.

// Kasper

Hvorvidt det er fornuftigt ikke at nævne ideen eller ej, kan der vist ikke herske tvivl om at - hvis ideen er unik, vel at mærke - det er bedst at holde ideen for sig selv, og den grafiker man nu vælger at involvere sig med.

Hvis der er en der siger ja til opgaven, går jeg da ud fra at personen vil få konceptet at vide. Men at ligge dette i et offentligt forum ville være direkte stupiditet - så kan hvermand jo blot gå ind og stjæle ideen.

Og når hjemmesiden bliver publiceret er han jo den første til at komme ud med det. Hvis han luftede ideen her, ville der var rigeligt med muligheder for at andre kunne nå at komme før ham.

Det er ren logik.

--
Ronni Egeriis

Hvorvidt det er fornuftigt ikke at nævne ideen eller ej, kan der vist ikke herske tvivl om at - hvis ideen er unik, vel at mærke - det er bedst at holde ideen for sig selv, og den grafiker man nu vælger at involvere sig med.

Hvis der er en der siger ja til opgaven, går jeg da ud fra at personen vil få konceptet at vide. Men at ligge dette i et offentligt forum ville være direkte stupiditet - så kan hvermand jo blot gå ind og stjæle ideen.

Og når hjemmesiden bliver publiceret er han jo den første til at komme ud med det. Hvis han luftede ideen her, ville der var rigeligt med muligheder for at andre kunne nå at komme før ham.

Det er ren logik.

--
Ronni Egeriis

Præcis, og selfølgelig skal min partner nok blive vel informeret!

Så kan du måske istedet skrive hvad hjemmeside arbejdet involverer? F.eks. forum, brugersystem etc.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Så kan du måske istedet skrive hvad hjemmeside arbejdet involverer? F.eks. forum, brugersystem etc.

Jeg kan muligvis hjælpe dig når jeg får ferie her fra den 2. juni, men skal dog også læse op til eksamner, så kommer måske til at tage noget tid...
Men kan du leve med det skal jeg nok hjælpe dig... Du kan evt. se et par sider jeg har designet: http://www.niger-wc.tk, http://www.itechnic.dk & http://imail.itechnic.dk (Er ikk helt færdig endnu)...

Note, at jeg har arbejdet sammen med en anden om iTechnic-siderne :)

- Mads

[Redigeret d. 26/05-05 09:45:12 af Mads]

Det lyder da som en okay idé, men jeg ved det ikke :-)

..

Indlæg senest redigeret d. 03.04.2010 16:26 af Bruger #164

Hvor stor en side taler vi om?

nyeste design kan ses her: http://ysubhi.frac.dk

/yousif

Tænkt for lolland og øerne sådan lige til at starte med, men landsdækkende vil da ikke være dårligt.
Det kommer højest sansynligt til at være en profit side, men jeg ved det ikke endnu.

^^
Håber det er det du mener

t