Hjælp til desgin.

Tags:    grafik webdesign

Jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor der er en masse grafik.
Men hvordan laver man det.
Jeg ved man selvfølglig skal bruge et program men hvordan man laver link inde i billedet og sådan så det kommer til at se godt ud på siden. Der må jeg sige jeg er blank. :(

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skulle nok hellere stille det som spørgsmål under HTML/CSS, da du nok først skal lære hvordan du laver en hjemmeside. Så kan du senere lære hvordan du laver grafik mm.

Du skulle nok hellere stille det som spørgsmål under HTML/CSS, da du nok først skal lære hvordan du laver en hjemmeside. Så kan du senere lære hvordan du laver grafik mm.

Jeg kan da godt lave en hjemeside det er bare hvordan man placere grafikken jeg ik ved..

Som Johan N. Nielsen siger, skal du nok li lære at lave noget med css... Du kan læse en torturials på html.dk?!

Css er sprog som man kan bruge til at placere billeder på alle mulige vinkler.

Til det med menuen, som du også skriver noget om.. Der skal du bruge HTML. læs evt. på html.dk

Du kunne også besøge nogle forskellige sider og downloade et template, du kan få lov til at bruge gratis.
http://www.freewebtemplates.com/ Her var et eksempel med tusindevis af templates.

smid et eksempel på det der med et link i et billede...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Vil du lave et link, hvor det kun er en del af billedet, som bliver til et link, eller hvad mener du?

- Mads

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Vil du lave et link, hvor det kun er en del af billedet, som bliver til et link, eller hvad mener du?

- Mads

Sorry jeg mente lidt ligsom på den her side.
HVor der eksempel er lavet en massse grafik.
Ude i menuen og sådan. :P

Jeg kan da godt lave en hjemeside det er bare hvordan man placere grafikken jeg ik ved..

t