Kontruktiv Kritik

Tags:    grafik webdesign

Hej udviklere

Jeg gik hen og blev træt af mit nye design, nærmest før jeg kom igang med det, så derfor besluttede jeg mig for at bikse et nyt sammen. Det jeg tænkte mest over var at holde det simpelt..

http://ny.emilbp.dk

Kunne godt tænke mig lidt konstruktiv kritik, gerne både negativ og positiv.

PÅ forhånd tak.

Mvh. Emilbp

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej emil :D

WOW.. Det er meget flottere end det gamle!
Du har ladet vær med at bruge Så mange effekter som dine tidligere hjemmesider, og det kan ikke være mindre end den største forbedring.
De store effekter er eks. at du ikke har så mange vinuer.. Faktisk kun indholdet og så menuen - banneret går i et med indholdet... (Godt :D)

Du har brugt flere farver, end før og det har gjord den mere spænende. Og jeg elsker din skrift, især i dit head...

Det mere negative:

Selvom din side har fået farver på, kunne jeg for tænke at se lidt andre farver... Evt. nogle livlige billeder... Lav nogle små farvede links, kreative symboler og andet i forskællige farver.. Brug evt. farvecirklen til det!

Din side er meget stil regn, og for meget stilregnhed kan også se grimt ud. Lav nogle runde cirkler osv... - Hved bare ikke hvor :D

Kunne også sætte teksen i indhold op på en anderledes måde. Ligesom www.shafh.dk 's forside!

Din skillelinje er alt for tydelig efter min smag...!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Kunne godt tænke mig lidt konstruktiv kritik, gerne både negativ og positiv.

Hej :)

1) Det er nogle pæne farver, selvom der dog ikke er så mange af dem. Måske en ekstra farve som kun var der i små mængder ville være flot? (Orange måske?)

2) Overskriften er for stor i forhold til selve teksten - synes jeg.

3) Som allerede nævnt ville det være flot hvis der kom et billede på af en art. Måske i rød/sort og så med en orange detalje?

- Christina

------------------------
Lykke er når ens forventninger svarer til virkeligheden.

Så.. Nu har jeg lavet lidt runde kanter osv.. Synes faktisk det er blevet bedre..

//Emilbp

Meget.... :D
Kan enorm meget godt lide dit design.
Nu mangler du bare at 2 af de ting jeg ønskede!

- Billede. De kommer nok når du skriver noget tekst
- Opstilling af tekst. Skal nok også komme...

Vil også lige andbefagle dig at sørge for at menuen sidder det samme sted på alle sider!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

[Redigeret d. 03/04-05 17:34:21 af Shafh]

Christina...

Du er inde på noget af det samme som jeg har ønsket...
Der skal flere farver på siden!

Tror faktisk det så flottere da overskriften "Welcome" stod med sort, end som det gør nu!

Brug hellere den orange farve til at kunne få den besøgendes opmærksomhed. Den samme opbygning har jeg faktisk også brugt på min hjemmeside... Der er der også en appelsin-orange skrift. Den har jeg brugt til de link som er i indholdet som jeg ønsker let skal kunne ses.
Hvor vil jeg hen med det? Jow... Misbrug ikke den orange farve! Den kan være så effektiv, i mange smarte tidspunkter!

Du kunne enlig også helt nederst på din side lave en copyright bund. Har en ide til hvordan. Der skal ikke være nogle border i bunden! Der skal bare stå dit navn (linkbart til din mail eks.) med en grå skrift! Det kun også, på en eller anden måde, få siden til at se eligant ud!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

t