Vurdering af design

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hey...

Jeg har sammen med et par andre siddet og designet en side, og jeg synes da selv, at det ser nogenlunde ud, men jeg vil alligevel gerne lige høre jeres meninger omkring designet!.. :)

Jeg vil specielt gerne høre jeres meninger omkring hover-effekterne på alle 3 typer links (dem i toppen, dem i menuen, og dem nedderst) og det generelle farvevalg på siden.
Desuden vil jeg meget gerne høre nogle forslag til en bedre baggrundsfarve til emne overskrifterne i menuen...

På forhånd tak...

P.S. Jeg har testet siden i IE 6.0, FF 1.0, Opera 7.4.2 og Netscape 7.2, og desuden valideret HTML som 4.0.1 Transitonal og CSS'en

- Mads

14 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Pænt design :)
Men den første tanke der flyver gennem hovedet på mig når jeg ser det er Microsoft.. Det har visse MS træk ;)

Men den første tanke der flyver gennem hovedet på mig når jeg ser det er Microsoft.. Det har visse MS træk ;)

Jeg gætter på, at du synes MS trækene ligger i headeren (ret mig hvis jeg tar fejl :)), hvilket jeg godt er klar over... Dog håber jeg på, at denne "effekt" forsvinder når jeg snart får lavet et banner i stedet for den blå farve i midten...

Shahf siger det er en flot XP blå farve..? Jeg er ikke helt sikker på hvad han mener med dette? :)

- Mads

Jeg gætter på, at du synes MS trækene ligger i headeren (ret mig hvis jeg tar fejl :)), hvilket jeg godt er klar over... Dog håber jeg på, at denne "effekt" forsvinder når jeg snart får lavet et banner i stedet for den blå farve i midten...

Shahf siger det er en flot XP blå farve..? Jeg er ikke helt sikker på hvad han mener med dette? :)

- Mads

Nå... der kommer tilsyneladende ikke flere kommentarer nu, så jeg lukker :)

Giver Shafh 30 UP og mig selv 20 UP, da der var nogle af min spørgsmål, som ikke blev besvaret og jeg gerne ville have haft feedback fra lidt flere, men okai da:)
Håber det er i orden!!...

- Mads

[Redigeret d. 05/03-05 14:43:19 af Mads]

- Mads

Nå... der kommer tilsyneladende ikke flere kommentarer nu, så jeg lukker :)

Giver Shafh 30 UP og mig selv 20 UP, da der var nogle af min spørgsmål, som ikke blev besvaret og jeg gerne ville have haft feedback fra lidt flere, men okai da:)
Håber det er i orden!!...

- Mads

[Redigeret d. 05/03-05 14:43:19 af Mads]

Hmm... sendte som kommentar :|

- Mads

<< < 12 > >>
t