Vurdering af design

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hey...

Jeg har sammen med et par andre siddet og designet en side, og jeg synes da selv, at det ser nogenlunde ud, men jeg vil alligevel gerne lige høre jeres meninger omkring designet!.. :)

Jeg vil specielt gerne høre jeres meninger omkring hover-effekterne på alle 3 typer links (dem i toppen, dem i menuen, og dem nedderst) og det generelle farvevalg på siden.
Desuden vil jeg meget gerne høre nogle forslag til en bedre baggrundsfarve til emne overskrifterne i menuen...

På forhånd tak...

P.S. Jeg har testet siden i IE 6.0, FF 1.0, Opera 7.4.2 og Netscape 7.2, og desuden valideret HTML som 4.0.1 Transitonal og CSS'en

- Mads

14 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fed head og top :D Den elsker jeg! Sjællent bedre - efter min sjove smag :D
Minder meget om Microsoft.dk's og den er jeg iøvrigt også helt vild med! :D

Tilgængæld syns jeg teksten i bunden af siden skal være centreret! Det vil gøre det mere behagligt

På en eller anden måde mangler der også noget i højre side. Kunne måske være plads til et stort billede der som også gør din side til mere en et flat hjemmeside KUN med farver og ingen billeder!

Elsker den side der ;)
Har det ekstra som gøre en side interresandt! Mit bud er bare at du hurtigt skal skaffe dig nogle billeder til siden (som passer ind) og evt nogle tegnede billeder (som forestiller noget).
Det kunne bl.a. sættes nogle ikoner i menuen ligesom eks. udvikleren har til højre!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

heh ja, den er ret vigtig... men vi kan jo også bare gætte os frem...

ok - så syntes jeg at den er meget pæn, men det ville være bedre hvis der var lidt flere farver... evt kunne links skille sig lidt mere ud fra den rene tekst. :-)

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Nice side!!

Slot\\\\ - All your base are belong to us

den er måske liiiiige lidt for blå...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

En URL ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

ups... to gange

[Redigeret d. 27/02-05 22:35:55 af adam]

ok - så syntes jeg at den er meget pæn, men det ville være bedre hvis der var lidt flere farver... evt kunne links skille sig lidt mere ud fra den rene tekst. :-)

adam
Køb en zebra - og kald den plet

den er måske liiiiige lidt for blå...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

http://www.frip.dk/vurdering :)

- Mads

Et tip!
Rød farve vil passe perfekt til denne flotte blå XP farve!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Et tip!
Rød farve vil passe perfekt til denne flotte blå XP farve!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Jamen tak tak for rosen, og du giver nogle gode råd til at forbedre designet, som helt klart kan bruges.
Du beder også om nogle billeder, og bare rolig... det skal der nok komme, når jeg engang når til indholdet af siden samt der mangler noget billede værk i banneret :)

- Mads

<< < 12 > >>
t