Skal have lavet hule til spørgeside

Tags:    grafik webdesign

Jeg har tænkt mig at jeg vil lave en spørgeside...

Ham som skal besvare skal være Hulemanden Arla

Udfra det vil jeg have lavet en hule hvor det hele foregår i

Krav:
-ca. 600px600p
-Grå hule
-Stor huleåbning (Skal næsten fylde hele hulen)
-Navneskilt over hulen
-Skal være af træ
-Der skal stå: "Hulemanden Arla"

Håber der er en eller flere der kan løse opgaven

MvH.
Michael Storgaard

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg så lige denne tråd, og tænkte at jeg ville prøve at komme med et eksempel (det er dog ikke et der er brugt så frygteligt lang tid på, så det er vist mest inspiration :))

http://chriss.dk/arla.gif

Det skulle selvfølgelig finpudses - men jeg ville tænke i de baner hvis jeg skulle lave sådan en hule. (selvom den dog ikke er grå :P)

- Christina

------------------------
Lykke er når ens forventninger svarer til virkeligheden.

Er du sikker på Arla synes om det?
De har hvis ikke copyright så i hvert fald ophavsrettigheder.

// Kasper

tror også de har ret, men hvis det var mig der ejede arla så havde han fået lov da det giver ekstra reklame

- php-4ever

tror også de har ret, men hvis det var mig der ejede arla så havde han fået lov da det giver ekstra reklame

Det giver dem i hvert fald ikke god reklame hvis det er nogle lorte svar :) (set fra deres syn)

Vil nok ikke være det smarteste at lave en side der sagde noget dårligt om arla, eller bare svarer ubehøvlet, medmindre han da også gør det i arla reklamen? (altså snakker ubehøvlet)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

- php-4ever

Det passer så ikke helt, forestil dig du gav alle mulige tilladelse til, at frit bruge dit firmanavn! Overvej hvor mange mindre kloge mennesker, der ville lave noget møg... Det giver mere reklame ja, men det er ikke altid det er godt reklame...

Alt reklame er god reklame...

Præcis! jeg vil ud at købe noget mælk fra Thise

t