Lasse:
Hvor i al verden har jeg bedt om at få det lavet????
Jeg skriver bare at jeg gerne vil have en beskrivelse, evt. artikel og eksempler (af logoer der er lavet)...
Intet med at at jeg vil have dig til at lave det!
Og får et par sætninger med nået omtanke er sku da ok, for 8 up! Hvis der skulle laves kunne jeg måske se det! Men dette er jo ikke tildfældet... Syns også at ens hjemmeside helst skal være ens eget. Dvs. man laver alle billeder (også foto), og koder skal man også! Enkle koder man får fra sider skal man i såfald have fuld forståelse for hvordan fungere!
Decko. En ting der itere mig at lave et logo som det jeg sende er at jeg ikke har nogle flotte fonts. Alle Standart til PhotoShop er grimme. Hvordan henter man en ny font til PhotoShop? Hvor har de deres fonts?????
En anden ting der også provokere mig er at når jeg skriver en tekst i PhotoShop, og så ser, så gør PS det altid lidt uskarpt... Med at den lader det bliver faidet lidt i kandterne! Forsvært at forklare...
Kunne nu også godt tænke mig noget for mig selv! Det slags logo er Nico French ikke den første der har fundet på! Kunne godt være jeg gør!
Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz
Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en
Motto af Bill Gates