Logo!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg er trat af at mine logoer altid er så grimme! Hvordan vil du lave et flot logo til www.shah.dk
Vil gerne bede om at få nogle eks.... og artikler om det!

Jeg kunne godt tænke mig noget som:
http://www.nicofrench.1go.dk/images/gallery/design/zenyoLogo.jpg

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er trat af at mine logoer altid er så grimme! Hvordan vil du lave et flot logo til www.shah.dk
Vil gerne bede om at få nogle eks.... og artikler om det!

Jeg kunne godt tænke mig noget som:
http://www.nicofrench.1go.dk/images/gallery/design/zenyoLogo.jpg

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

=) Hey hey :P Jeg har ikke meget andet at sige end at du nok ikke kommer langt for 8 up. Du har jo allerede et ref billede til et logo, stilrent og det hele.. Prøv at lede lidt på www.google.dk Så finder du sikkert masser af gode billeder. Du må desværre nok enten selv lave det eller punge ud, ikke mange er villige til at lave et arbejde gratis for så lidt der.

Mvh
Lasse

Btw vi skal snart videre med projektet, jeg har bare nogle rapporter i denne uge der skal være færdige først.

ps hans link er ikke shah, men www.shafh.dk

Photoshops fonts er præcis de samme som på din pc. Så tag et kig forbi www.1001freefonts.com.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 21/02-05 20:27:45 af Jonas (Decko)]

Det ser i øvrigt ikke ud til at det er svært at lave noget lignende det logo du har smidt der.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Lasse:
Hvor i al verden har jeg bedt om at få det lavet???? :S
Jeg skriver bare at jeg gerne vil have en beskrivelse, evt. artikel og eksempler (af logoer der er lavet)...
Intet med at at jeg vil have dig til at lave det!

Og får et par sætninger med nået omtanke er sku da ok, for 8 up! Hvis der skulle laves kunne jeg måske se det! Men dette er jo ikke tildfældet... Syns også at ens hjemmeside helst skal være ens eget. Dvs. man laver alle billeder (også foto), og koder skal man også! Enkle koder man får fra sider skal man i såfald have fuld forståelse for hvordan fungere!

Decko. En ting der itere mig at lave et logo som det jeg sende er at jeg ikke har nogle flotte fonts. Alle Standart til PhotoShop er grimme. Hvordan henter man en ny font til PhotoShop? Hvor har de deres fonts?????

En anden ting der også provokere mig er at når jeg skriver en tekst i PhotoShop, og så ser, så gør PS det altid lidt uskarpt... Med at den lader det bliver faidet lidt i kandterne! Forsvært at forklare...

Kunne nu også godt tænke mig noget for mig selv! Det slags logo er Nico French ikke den første der har fundet på! Kunne godt være jeg gør!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hvilken Font syns du passer?

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Ikke i PhotoShop 5.0 LE!
Har installeret over 50 andre fonts i windows fra netop den side, men intet sker i PS!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Ikke i PhotoShop 5.0 LE!
Har installeret over 50 andre fonts i windows fra netop den side, men intet sker i PS!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Jeg mente det ikke som kritik. Men kan godt se den kunne misforståes, no harm there..

Men man kan eventuelt selv tegne teksten, det giver i hvert fald den 100% ønskede effekt.

Det gør jeg selv til tider, og det virker rigtigt godt. Du kan tegne det med pencil, og tilrettelægge det præcist.. Og så herefter så tegne det i den ønskede farve.

Men til det jeg mente var at google stadig er din ven. En simpelt søgning på

tutorial + logo gav mig følgende link:

http://desktoppub.about.com/od/logos/

Der er over 50 tuts til at lave pro logos.

hmmm undre mig lidt over denne her kommentar:

Syns også at ens hjemmeside helst skal være ens eget. Dvs. man laver alle billeder (også foto), og koder skal man også

syntes nu ikke du har lavet ret mange koder på din side? :S

- php-4ever

Jeg har i såfald fuld forståelse på hvilke koder der bruges. Det er rigtigt at du Kasper har hjulpet mig igang med min gamle hjemmeside som jeg nu har opgaderet lidt mere, og det er jeg virkelig taknemlig for da det har hjulpet mig med at se hvordan HTML fungere!

Men i såfald snakker jeg om en ny side. Ingen opgradering! Tænker på en ny format, andet look og sådan. Og så vil det mere eller mindre være mig selv... Jeg vil nemlig gerne have det som en refarrence som netop fortæller hvad jeg kan, kan lide og ønsker!
Logoet ville klart nok ses på nutidens hjemmeside, men er nu forestillet til min nye side...

Har allerede lavet nogle skarbeloner (lavet for at tjekke designet).
Se eks.:
www.shafh.dk/HP
www.shafh.dk/HP/2

Undskyld hvis det lød som om at jeg ikke kan huske hvor meget arbejde du har sat ind og hvor meget du har kigget på mine PHP koder og sådan!
Igen en misforståelse så er vi kvit igen :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Jeg har den erfaring, at hvis man bare unzipper skifttyperne direkte til C:\\WINDOWS\\Fonts\\ så installere windows dem ikke, hvilket åbenbart er nødvendigt.

(Windows XP SP2)

[Redigeret d. 01/03-05 15:34:14 af e/proprius]

<< < 12 > >>
t