Kritik af mit design

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hey
Hvad synes i om mit design? Noget jeg skal lave om?
www.jacob.hfabc.dk

/Jaocb

Hey
www.jacob.hfabc.dk

/Jaocb

Den menu du har ude i siden på nogle af dine sider.
Den skifter baggrundsfarve når man kører musen over den, men du kan kun trykke på linket. Det er misvisende da man kunne tro at man kunne trykke over det hele hvor den er grå, altså baggrunden.

Du kunne evt. lave det så man _kunne_ trykke over det hele.
Det ville også gøre det lettere at ramme linket.

Mvh Bob

Ok. Det kigger jeg lige på. Men ellers er den meget god?

Ok. Det kigger jeg lige på. Men ellers er den meget god?

Den er meget god ellers ja :D
Den er måske lidt fimset i den "blå" farve, men det passer nu egentligt meget godt til den.

dit slogan "det bliver dit bedste træk" burde måske være en anden skrifttype, men bare min smag, det er ikke så let at læse.

men flot hjemmeside :)

mvh bob

Absolut iorden side!

Jeg ville måske rykke boxen med FD øverst til venstre lidt længere ud til siden. Eller helt fjerne den, den er en anelse overflødig, og passer ikke vanvitigt godt med resten, og det ville give mere plads tli overskriften.

Jeg ville fjerne den stiblede lodrette linie mellem menuen og teksten, eller ændre den.

Testet med FireFox

Ok. Men den der linie er kun til for at adskille undermenu og så indhold.

Velkommen -> WebDesign

din navigator flyver rundt ovre i den ene side ved mig (firefox) og skifter højde og position ved næsten alle sider.

Selve designet :

Mangler lidt blikfang, den virker for uoverskuelig ved første øjekast synes jeg. Og din skrifttype i logoet kunne være bedre, men ud over de 2 ting synes jeg det er et flot design når først man har kigget lidt tid.

Mvh
Lasse

Ja min navigation er ikke færdig. Men hvad kan jeg gøre for at få et blikfang? Bare giv nogle ideer.

Teksten kører vildt rundt, uden for de designerede bokse, på mit system: Galeon 1.318 (Gecko renderer), størrelse 14 fonte. Jeg har en mistanke om at det er sidstnævnte der er problemet.
--
I\\'m bloggin\\' it.
http://www.sigkill.dk/blog

Ok. Men den der linie er kun til for at adskille undermenu og så indhold.

Jeg tror at det vill hjælpe med en fuldt optrukket linie og lidt plads mellem linien og texten til højre for linien.

Hey
www.jacob.hfabc.dk

/Jaocb

Da siden skal henvende sig til en forbruger kunne jeg godt tænke mig et lidt andet farvevalg, da din side fremstår (i mine øjne) som lidt kold pga. de blå farver. Hvad med en lidt varmere blå blandet med grå / rød eller #CCB900? Ikke lige den ene farve, men noget derhen ad? Men ellers er den en meget flot side ang. opstilling, tekst og design.

Slot\\\\

<< < 12 > >>
t