Link

Tags:    grafik webdesign

Hej

Jeg har lavet et design, efter guiden "1024x800 design" eller såden noget, som Jonas Lajer har skrevet. Altså der er en menu og en main side. Hvordan får jeg lavet såden at når jeg trykker på et link i menuen så kommer i "main" delen?

Hilsen VhL

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Jeg har lavet et design, efter guiden "1024x800 design" eller såden noget, som Jonas Lajer har skrevet. Altså der er en menu og en main side. Hvordan får jeg lavet såden at når jeg trykker på et link i menuen så kommer i "main" delen?

Hilsen VhL

Jeg har ikke læst den guide du nævner, men du er nødt til at lave en side med samme struktur hvor din main del indholder selve indholdet på siden.
Dvs at du skal have flere sider, en for hver menu som du så linker imellem.

Du tænker måske på frames, men det er ikke noget jeg vil anbefale, da der er en række problemmer forbundet med dem.
-------------
Ole Jensen

Kan men ikke lave noget med tabeller?

Hmm jeg ville nok foreslå du lavede det med PHP hvor du laver dine menuer og sådan i html filer for sig selv og så inkluderer dem på de forskellige sider. Hvis det lyder som en løsning skal jeg nok forklare dig hvordan :)
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

Hmm jeg ville nok foreslå du lavede det med PHP hvor du laver dine menuer og sådan i html filer for sig selv og så inkluderer dem på de forskellige sider. Hvis det lyder som en løsning skal jeg nok forklare dig hvordan :)
Mvh.
Rune Jensen
##The one who laugh last is the one who think slowest!##

Hej har fundet på en måde at lave det på!

Hilsen VhL

[Redigeret d. 04/02-05 22:16:55 af VhL]

t