Bedøm mit design ;)

Tags:    grafik webdesign

Hej,

Jeg er ikke nogen "haj" til det grafiske overhovedet, men det hører sig dog til, for at en hjemmeside virker spændende.

Gider I komme feedback vedr. designet på www.theemann.dk

[Redigeret d. 18/01-05 08:36:29 af Daniel]

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Jeg er ikke nogen "haj" til det grafiske overhovedet, men det hører sig dog til, for at en hjemmeside virker spændende.

Hvis jeg skal være ligefrem, så synes jeg den er hamrende kedelig!
Farverne fungerer ikke sammen, og der mangler lidt interessant grafik, den slags kan man google efter.
Men siden virker fint i min Firefox, det får du stor ros for.

Nu bliver du ikke ked af det? :-)

[Redigeret d. 18/01-05 11:00:48 af Michael Bjerregaard]

Hej,

Farverne fungerer ikke sammen, og der mangler lidt interessant grafik, den slags kan man google efter.

Jeg er enig i, at der mangler en smule grafik. Jeg eftersøger noget sejt til headeren. Et eller andet sejt med theem@nn, men problemet er, at jeg ikke kan.

Hvis nu jeg udlover nogle UP, tror du så, der kommer nogle forslag?

Du siger den er hamrende kedelig, hvad ville du gøre?

For det første ville jeg sørge for at farverne står i harmoni til hinanden. Se evnt :

http://www.html.dk/artikler/00021/

For det andet ville jeg lave en slags border i bunden af din side, eventuelt lige over "© Daniel K. Theemann" For at man kan se hvor siden slutter, ellers giver det et ufuldstændigt look synes jeg.

Måske nogle flere farver på menupanellet osv... Det vil gøre lidt mere styr på siden.. Rigtig flot

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Der står adressen er http://www.theem@nn.dk. den virker ikke!!

Ellers fedt site!!! Håber du skriver noget mere i din blog, det kunne være sajt

Jeg syntes ikke det er kedeligt, og det er dejligt at se en side der ikke er klistrede til med grafik. Hvis man har et budskab og noget logisk design, mmå det være lide så godt.

Jeg syntes det er lidt underligt at der er en login mulighed, er det ikke kun dig der kan det? - i så fald, ville det være bedre, hvis du bare havde en side ala: theman/login. ikke noget link, bare en side.

Den blå skrift er måske ikke det bedste valg, men jeg ved ikke hvad du skulle tage i stedet

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Hej,

Jeg er enig i, at der mangler en smule grafik. Jeg eftersøger noget sejt til headeren. Et eller andet sejt med theem@nn, men problemet er, at jeg ikke kan.

Hvis nu jeg udlover nogle UP, tror du så, der kommer nogle forslag?

Du siger den er hamrende kedelig, hvad ville du gøre?

Jeg kan godt lide dit design. Det ser ordentligt ud, siden er ikke plastret til med åndssvage billeder, og det er et design, der kan tåle at der rent faktisk er indhold på siderne.

t