Skal lave billeder til sider...

Tags:    grafik webdesign

Se lige lidt på:

www.shafh.dk

Hop lidt rundt på siderne i menuen.
Som du ser på vær side er der øverst et billede. På forsiden er der en mand der sidder og på andre sider et æble, en avis osv.

Men desværre er næsten alle billederne ikke lavet af mig, og så syns jeg nu heller ikke alle billeder passer til emnet som ses på siden. Og så er 2 af billederne enda ulovligt... Så det må jeg selvfølgelig lave noget om på!
Derfor vil jeg lave nogle selv..

Avisen som ses under nyheder har jeg (som det eneste) selv lavet, og sådan nogle billeder vil jeg få lavet til resten af siderne:

De skal helst være lidt prof. og så gerne billeder - hvis det er muligt. Download eks. skal nok laves i PS. Det skal helst vise noget som har noget tilfælles med siden... Eks. Avisen som passer perfekt til nyheder.
Og så som det VIGTIGSTE skal det nærmest gå i et med den hvide bg farve.

Kom lige med nogle ideer til hvad billederne nu ku være. Og så skal det selvfølgelig være muligt. Eks. tænkte meget på en globus eller et kort under feedback, men da jeg ikke kan tegne et kort er det umuligt!
I må også meget gerne tegne nogle eksempler eller give links til artikler!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hønseringe de linker samme har jeg tænkt på me kan ikke lige finde ud af det helt. En kæde var noget der ville være geniallest... Men kan ikke helt få det til at se fedt ud...

Med hensyn til de hønseringe, eller kæder, som du nu selv beder om, så er der en tutorial på www.thewebmachine.com, som netop handler om at lave kæder..

Den kan findes på http://thewebmachine.com/photoshop/chain/chain.html

Edit: linket virker desværre ikke, men prøv at gå ind på www.thewebmachine.com, gå ind under Photoshop, og så fortsæt et godt stykke ned i menuen til venstre, så kommer der til sidst en tut om at lave kæder...

//Emilbp

[Redigeret d. 04/01-05 18:47:20 af Emil Bjerglund Pedersen (Emilbp)]

Hvis du tænker lidt utraditionelt kan du måske prøve at spørge på www.fotokritik.dk. det er en masse amatørfotografer der bare bruger det som en hobby. Der er sikkert nogen der mangler en udfordring?

Download: en hid/grå hub/modem
Links: hønseringe de linker sammen.
Forside/Feedback: frontent og bagenden af Skib/fly/bil.. evt af en computer de jo næsten altid grå.

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Download: en hid/grå hub/modem
Links: hønseringe de linker sammen.
Forside/Feedback: frontent og bagenden af Skib/fly/bil.. evt af en computer de jo næsten altid grå.

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Hma....
Hønseringe de linker samme har jeg tænkt på me kan ikke lige finde ud af det helt. En kæde var noget der ville være geniallest... Men kan ikke helt få det til at se fedt ud...

Vedrørende computeren har jeg faktisk prøvet mig lidt frem med
med en pc den kommer inde fra den ene kandt og så en åben cd-rom drev... Men så må jeg slette baggrunden og bliver derfor bange for at computeren er for usynlig... Vil prøve lidt mere :D

Bag siden af min pc har jeg prøvet og blev aldrig godt. Blev ellers så optaget af at mit netværkskort havde en lampe som ku se cool ud - men gik nu ikke så godt :D

____

Er nogle fede ideer. Lader lige forummen køre lidt mere...
Under feedback ku jeg godt tænke mig en globus af en art eller et kort som du... Men et kort er nu ikke gratis at tage :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Du kan finde masser af illustration ideer ved at gå ind og søge på nogle af Stockfoto siderne.
indtast et søge ord, og du får masser af forslag.
prøv f.eks. her:
www.dreamstime.com

Tak... god ide... Godkend lige up hvis i vil have dem!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t