Banner til min side...

Tags:    grafik webdesign

Jeg er igang med at lave den store "opgradering" af min side. Derfor har jeg begyndt på at lave et nyt banner og sådan...

Ny side: http://www.shafh.dk/site/

Men det går altså ikke så godt. :D Er der nogen som gider at lave nogle bannere i samme stil som der er nu? Bare lav dem som du syns du skal være og giv mig dine PhotoShop filer...

Du må også meget gerne give nogle ideer og artikler til hvordan det skal være...

Det eneste grav er at det helst har brug af de samme farver... Størrelsen: 900*100

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er igang med at lave den store "opgradering" af min side. Derfor har jeg begyndt på at lave et nyt banner og sådan...

Ny side: http://www.shafh.dk/site/

Men det går altså ikke så godt. :D Er der nogen som gider at lave nogle bannere i samme stil som der er nu? Bare lav dem som du syns du skal være og giv mig dine PhotoShop filer...

Du må også meget gerne give nogle ideer og artikler til hvordan det skal være...

Det eneste grav er at det helst har brug af de samme farver... Størrelsen: 900*100

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hej Theis.

Jeg vil lige sige to korte ting.
1. Dit banner er da ikke helt skid, måske lidt winxp agtigt, men nårh ja og hvad så. (:
2. Du skal enten ændre din side ellers skal bannert vist være 902*100 px.

M.v.h. Johnny Rasmussen.

Hmmm nåå ja... Mystisk... har ellers gjord min tabel til 900 :S
Men det gør jeg...

Men hvad kan gøres bedre.. Banneret er personligt ikke særlig flot... Kan ikke lide det grønne... Ku godt være jeg sku lave banneret som hos microsoft.dk

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hmmm nåå ja... Mystisk... har ellers gjord min tabel til 900 :S
Men det gør jeg...

Men hvad kan gøres bedre.. Banneret er personligt ikke særlig flot... Kan ikke lide det grønne... Ku godt være jeg sku lave banneret som hos microsoft.dk

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

-

Jeg vil starte med at sige: Det er et ok banner! Men skrifttypen -og farven er lidt for original.. Og så må det gerne stå lidt højere oppe end stregen der skilner mellem grøn og blå!
Ellers er det fint! Synes det passer fint ind til resten af siden.
Thumbs up!

[Redigeret d. 31/12-04 17:35:14 af Lars Hansen]

Farverne jeg har valgt er til at holde de design jeg har i mine programmer. Men vil gerne vide hvilke farver du syns ville passe...

Tror du har ret i at teksten skal lidt op

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t