Hjælp til design

Tags:    grafik webdesign

Hey....

Nogen som vil hjælpe mig med at få lavet et flot, stilrent og ikke mindst brugervenligt design til min side (Der er dog ikke noget reelt indhold endnu, men det kommer :))...?

Det jeg ønsker er, at du/i hjælper mig med at udvikle designet fra bunden udfra nogle overvejelser om opbygning, farvevalg, tema mm, da jeg ikke selv er særlig stærk design mæssigt :(

Krav til designet:
- Flot og lækkert design
- Brugervenligt
- Validerende XHTML og CSS, evt. javascript

Hvis det er muligt vil jeg godt lige se nogle eksempler på tidligere designs, så jeg kan vurdere hvem jeg helst vil have hjælp til udvikling af mit design... :)

Du får de 200 UP nu, og ekstra 300 UP efter udførsel af opgaven...

- Mads

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey....

Nogen som vil hjælpe mig med at få lavet et flot, stilrent og ikke mindst brugervenligt design til min side (Der er dog ikke noget reelt indhold endnu, men det kommer :))...?

Det jeg ønsker er, at du/i hjælper mig med at udvikle designet fra bunden udfra nogle overvejelser om opbygning, farvevalg, tema mm, da jeg ikke selv er særlig stærk design mæssigt :(

Krav til designet:
- Flot og lækkert design
- Brugervenligt

Hvis det er muligt vil jeg godt lige se nogle eksempler på tidligere designs, så jeg kan vurdere hvem jeg helst vil have hjælp til udvikling af mit design... :)

Du får de 200 UP nu, og ekstra 300 UP efter udførsel af opgaven...

- Mads

hvordan vil du give ialt 500 up, når du kun har 217 tilbage?
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Nogle der støtter (f.eks mig :P)

- php-4ever

Nogle der støtter (f.eks mig :P)

- php-4ever

Heh... Og forresten er de 200 allerede fratrukket, så jeg har faktisk 417 UP, hvis jeg vælger at give mig selv alle UP's :D

- Mads

Krav til designet:
- Flot og lækkert design
- Brugervenligt

Lidt høje krav at stille for kun 500 up's

Lukker...

- Mads

t