Vurdering af moellevej.dk

Tags:    grafik webdesign

Har netop afsluttet udviklingen af dette website

http://moellevej.dk

Konstruktiv kritik / ris og ros af design, æstetik, indhold og koden ønskes.

[Redigeret d. 16/12-04 19:37:25 af Morten]

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Flot, fungerer fint.

Designet er måske en anelse kedeligt, men passer fint til emnet.
Baggrunden kunne måske godt være lidt lysere.

Jeg er ikke så vild med at stregen under links forsvinder når man holder musen over dem.

Man kunne måske godt bruge en kort med en plet, så man er med på hvor det er.

Testet med Mozilla Firefox.

Jeg er ikke så vild med at stregen under links forsvinder når man holder musen over dem.

Man kunne måske godt bruge en kort med en plet, så man er med på hvor det er.

Takker, det er taget til efterretning. Dog findes det kort du søger under "Huset" i menuen.

Andre meninger?

Jeg er ovenud tilfreds. Jeg synes det er alt for sjældent man ser sider der både har et flot design, validerer som xhtml, og også er nem at finde rundt på i lynx. Den har simpelthen alt hvad jeg kunne bede om. Imponerende! :)

Rent kodemæssigt ville jeg nu bruge <p>..</p> i stedet for dobbelt br, og lave det til strict xhtml, men det er bagateller.

Testet med Firefox 1.0 og Lynx 2.8.5rel.1 på Gentoo Linux
--
Thus, I conclude

edit: hmm.. udvikleren spiser nogle af html tagsne.. skidt..

[Redigeret d. 16/12-04 20:39:25 af XyborX]

Jeg kan godt lide det, dog savner jeg at kunne klikke på nogle flere billeder og så få den i stor størelse. Kalenderen virker ikke helt, lige meget hvad år og månede man har, sætter den streg under en dag (og kalder den altså i dag)

ellers er det ret flot.

Jeg så på det i firefox (Win XP)

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Så bliver paragraph tag'et brugt i stedet for to gange break, og kalenderen skulle gerne kun vise "i dag" når det er i dag.

Det med de større billeder er ingen dårlig idé, det vil der også blive kigget nærmere på.

Er der andre end Bertel der har noget imod at understregningen af linksne forsvinder ved markering?

--
Morten

Lukkes!

--
Morten

t