Bedømmelse af side..

Tags:    grafik webdesign

Hej jeg kunne godt tænkte mig og høre jeres mening om min side og evt. om jeg har lavet nogle fejl... elle rnoget der skal erstattes... osv.

siden er: http://skyper.1go.dk/ny/

Mvh.
SkypeR That\\\\\\'s ME :D

----------------------------------------------
%49%66%20%79%6F%75%27%76%65%20%74%72%61%
6E%73%6C%61%74%65%64%20%
74%68%69%73%2C%20%79%6F%75%20%6D%75%73%
74%20%62%65%20%62% 6F%72%65%64%2E%2E%2E

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dit design er lidt før mørkt, grafikken er alt for tung, og ham manden der står der, han er ikke just den pæneste kniv i skuffen. Din menu mangler en ordentligt font, samt din tekst. som der ikke ligefrem er plads til meget af.

Men ellers en fin side.
//Lazy

Jeg synes selve formen på emnet er godt. Gode detaljer i interface, og for mig at se synes jeg at pladsen er fin nok (plads til indhold).

En anden ting jeg nærmere synes der bør ændres er mængden af farver, og i så fald farverne.
Måske er det den røde der forvrænger det hele... jeg ved det ikke lige, men jeg tror det er den røde :)
Men i så fald hvis det er den røde der gør det, må det være set i forhold til den grønne baggrund.
Måske ville det være bedre med en baggrund der faldt i samme spekter som baggrunden i selve main-rammen, dvs. den brune.
... jeg synes den røde og grønne står i lige lovlig stærk kontrast til hinanden.
Men det er selvfølgelig bare en smagssag.

Som Bertel nævner det, fungerer menuen ikke optimal i Firefox. Det er lidt en skam.

1)Det er en personlig hjemmeside, sys derfor du skal droppe det der BATTLEFIELD halløj... Vi er skuda ikke i krig :D?
2) ... grøn baggrund...
3) RØD på grøn baggrund...! Det dur ikke :P
4) Måske du sku skrive din side på Dansk :)?

1) Synes du burde lave siden på dansk
2) Fjern de :'er i menuen, hvorfor er de der?
3) Der mangler ligesom et logo eller banner med dit sidenavn
4) Dumt at bruge frames efter min mening
5) Ellers flot side, man får et godt førsteindtryk når man besøger din side, som efter min mening er det vigtigste.

Mvh - Blaz

Lidt for mørk.

Menu'en virker ikke overbevisende i Mozilla Firefox; der hvor der står Home:: Info:: osv er der en scrollbar. Boxen med Menu (den i det røde felt) kan også scrolle, dog uden en scroll-bar.

Jeg har set nok ::

Der er ikke plads til ret meget tekst.

Jeg syntes siden er pæn, men der er lidt for tomt oppe i toppen

jeg ved ikke om det er min computer der har glemt et billed eller hva, men det ser lidt tomt ud

og så den røde farve, den er jeg helt enig i, at den ikke passer,

men ellers en fed side ;)

t