Macromedia Flash MX 2004

Tags:    grafik webdesign

Hej jeg har lavet en knap i Macromedia Flash MX 2004! Når man trykker på den åbner et nyt vindue med www.google.com i og den virker sådan set fint nok! Men prøv at kig på min hjemmeside www.mytestpage.1go.dk
Jeg tror alle kan se fejlen alt det hvide! Hvordan laver jeg sådan at man kun kan se knappen og så alt det andet er baggrund??? Så der ikke er alt det vide! skal man gøre noget transparent agtigt noget i Macromedia Flash MX 2004 eller hva nogle der kan hjælpe???

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du/andre fortælle mig hvordan man gør baggrunden gennemsigtig (transparent)???

Fold kodeboks ind/udKode 

du kan saette det til transparent eller opaque, eller lade være.

Mvh Bob

Hej jeg har lavet en knap i Macromedia Flash MX 2004! Når man trykker på den åbner et nyt vindue med www.google.com i og den virker sådan set fint nok! Men prøv at kig på min hjemmeside www.mytestpage.1go.dk
Jeg tror alle kan se fejlen alt det hvide! Hvordan laver jeg sådan at man kun kan se knappen og så alt det andet er baggrund??? Så der ikke er alt det vide! skal man gøre noget transparent agtigt noget i Macromedia Flash MX 2004 eller hva nogle der kan hjælpe???

Du skal lave baggrunden gennemsigtig (transparent), eller samme farve som baggrunden på din side.
-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

Kan du/andre fortælle mig hvordan man gør baggrunden gennemsigtig (transparent)???

Tusind tak skal du have Jeppe Dyrby men kan du/nogle fortælle mig hvad de forskellige linier betyder og sådan så jeg selv kan forstå at lave det???

t