Internet-forbindelse?

Tags:    delphi

User
Bruger #288 @ 26.11.01 22:46
Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?



7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?</quote>

du sakl læse en 'varibel' i registeringsdatabsen, den liger i
HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\RemoteAccess

hvis du for resulatet 0&

er der ikek forbindelse for du nået andet skulle der være forbindelse, den kan godt vær at resulatetet i delphi skal være $0 i stedet for 0&!


mvh.
Thomas Christensen















<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?</quote>



Prøv at downloade <b>Stone's CennectControl</b> inde på "<b>http://www.stoneware.dk</b>"... Den kan det du leder efter og meget mere omkring internettet og forbruget... Godt, gratis og nemt at bruge! :-)



Håber det hjalp!

Mvh.
Lars Haslev



<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?



Prøv at downloade <b>Stone's CennectControl</b> inde på "<b>http://www.stoneware.dk</b>"... Den kan det du leder efter og meget mere omkring internettet og forbruget... Godt, gratis og nemt at bruge! :-)



Håber det hjalp!

Mvh.
Lars Haslev</quote>





Undskyld jeg skrev: Stone's CennectControl - jeg mente selvfølgelig: Stone's C<b>o</b>nnectControl


Mvh.
Lars Haslev
;)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************




<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?

du sakl læse en 'varibel' i registeringsdatabsen, den liger i
HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\RemoteAccess

hvis du for resulatet 0&

er der ikek forbindelse for du nået andet skulle der være forbindelse, den kan godt vær at resulatetet i delphi skal være $0 i stedet for 0&!


mvh.
Thomas Christensen











</quote>



Thomas... Måske skulle du få et tastekursus... Jeg synes du taster rimelig meget forkert i dit svar... ;-|

Så mange tastefejl (måske endda stavefejl)...


Mvh.
Lars Haslev
;)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************



<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?

du sakl læse en 'varibel' i registeringsdatabsen, den liger i
HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\RemoteAccess

hvis du for resulatet 0&

er der ikek forbindelse for du nået andet skulle der være forbindelse, den kan godt vær at resulatetet i delphi skal være $0 i stedet for 0&!


mvh.
Thomas Christensen















Thomas... Måske skulle du få et tastekursus... Jeg synes du taster rimelig meget forkert i dit svar... ;-|

Så mange tastefejl (måske endda stavefejl)...


Mvh.
Lars Haslev
;)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************</quote>


<quote>Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg kan se om der er åben forbindelse til internetet?

Du skal læse en 'variabel' i registeringsdatabasen, den liger i
HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\RemoteAccess

hvis du for resulatet 0&

er der ikke forbindelse, for du nåede andet skulle der være forbindelse, det kan godt være at resulatetet i delphi skal være $0 i stedet for 0&!


mvh.
Thomas Christensen


Jeg glemmer bare at tjekke mine indlæg for tastefejl, stavefejl!

mvh.
Thomas Christensen



Du skulle prøve det der er en verden til forskel. Bl.a. fordi vi andre ikke behøver at bruge 5 minutter på at tyde hvad du skriver.

Why Aren't You Coding ?
Aaangel




User
Bruger #58 @ 29.11.01 11:07
<quote>Du skulle prøve det der er en verden til forskel. Bl.a. fordi vi andre ikke behøver at bruge 5 minutter på at tyde hvad du skriver.</quote>

Og mens i er i gang, så slet alt overflødigt, f.eks. de der 10 blanke linier i smider under indlægget (hvorfor?). Og pas på med de der quote tags!

Og en kommentar til Thomas Christensen: Sådan nogen ting bør man ikke læse fra registry! Der ER funktioner til det, og når der er det skal man bruge dem. Pas specielt på med programmer der er afhængige af at skulle læse noget fra HKEY_LOCAL_MACHINE delen af registry.

<pre> /^ g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen<br> \\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay<br> /__| icq : 50 18 73 23<br> _|</pre>



t