menu design

Tags:    grafik webdesign

jeg er igang med at lave en hjemmeside (www.mhedegaard.frac.dk) og som man kan se er der en menu ovre i venstre, side som jeg godt kunne tænke mig blev peppet lidt op. Nogen der har nogle forslag

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg er igang med at lave en hjemmeside (www.mhedegaard.frac.dk) og som man kan se er der en menu ovre i venstre, side som jeg godt kunne tænke mig blev peppet lidt op. Nogen der har nogle forslag

Hey.. Har lige nogle få forslag..

- Drop den hvide boks
- lav et Style Sheet med link farverne (mørk(e) farve(r))

Du kunne evt. lave en farverig menu i photoshop.

- XoB -
[XoB.frac.dk]

Menuen er for ensfarvet! og baneret er for stort!, menuen til højre er for lille og utydelig... Og så mangler siden farver!

Enkelt og meget amin't svar :d

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hey.. Har lige nogle få forslag..

- Drop den hvide boks
- lav et Style Sheet med link farverne (mørk(e) farve(r))

Du kunne evt. lave en farverig menu i photoshop.

- XoB -
[XoB.frac.dk]

[Redigeret d. 11/11-04 09:12:51 af Xob]

jeg kunne godt tænke mig at lave siden mere "rund". Altså med afrundede corners osv. Jeg kunne forestille mig at man skal bruge photoshop, men hvordan? Når jeg linker inde på min hjemmeside, bruger jeg php-funktionen include file osv. kan man også bruge den hvis man laver en menu i photoshop?

t