3 Grafikere søges

Tags:    grafik webdesign

Vi søger 3 grafikere til at lave Bla. Rum ting og figure kontakt mig på msn chr31@sol.dk hvis det er noget du har et talent indenfor glemte lige og skrive at det er et gratis job men man bliver ansat på chatten og bliver admin vi håber stadig der er nogle der er interaseret

[Redigeret d. 02/11-04 16:39:43 af Xnac]

8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad ligger lønnen på?

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Hvad ligger lønnen på?

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Wooops forkert tråd :P

[Redigeret d. 02/11-04 16:33:15 af Dini]

Nå er du syg eller hvad, admin på en 3d chat har altid været min drøm. Det er så sindsygt coolt du ikke fatter det.

Jeg regner så med du sætter min nye lejlighed i stand ?
[MK]

Vi søger 3 grafikere til at lave Bla. Rum ting og figure kontakt mig på msn chr31@sol.dk hvis det er noget du har et talent indenfor glemte lige og skrive at det er et gratis job men man bliver ansat på chatten og bliver admin vi håber stadig der er nogle der er interaseret

[Redigeret d. 02/11-04 16:39:43 af Xnac]

Tjaaa... jeg vil også gerne vide hvad lønnen er :) det lyder som et seriøst projekt, har i sponsorer, eller betaler du hele gildet selv?

Casper

[quotedet er et gratis job men man bliver ansat på chatten og bliver admin vi håber stadig der er nogle der er interaseret

det er et friviligt job men du bliver ansat på vores chat som grafikere så kontakt mig på mail eller msn : Chr31@sol.dk

Bare til din information

.. En grafiker, som mig , som os.. som grafikere, har ikke lyst til at lave en 3D chat, eller i det hele taget lave 3D og Animation, ubetalt... det er noget der kræver tid.. Måske hvis det havde været en ven..

Sikkert den såkaldte "doh chat"

faktisk så er den ulovligt at have på computeren og nettet.

den blev hacket engang og stort set alle har modtaget den på en eller anden måde, hvis du søger på s2a kan du læse mere omkring dette emne, men hvis det ikke er den så go 4 it ;O)

Indeed, Undskyld sproget. Men folk som jer der søger frivilligt arbejde til at lave en såkaldt 3dchat, er nogle små børn. det er 100% en doh chat i har, eftersom jeg ikke regner med at personer som søger frivilligt arbejder laver sådanne ting selv.

Ahh.. bare glem det. Din ip er sporet, og er det en doh chat, så er du politi anmeldt.

t