SynEdit

Tags:    delphi

Hvordan installerer man SynEdit, så man kan få farvninger i de koder man skriver i sine egne programmer??

--
Soccoro



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #58 @ 29.11.01 11:04
<quote>Som jeg har sagt til dig før... De skal installeres som alle andre komponent pakker i Delphi!! Du kan dog ikke bruge SynEdit hvis du bruger Delphi 6 Personal (jeg kan i hvertfald ikke!) da der ikke er det nye libary med (Det der skal "erstatte" VCL) få .</quote>

Man kan sagtens, det er lykkedes for mig. Hvis man kigger i Delphis hjælpefil er der en sektion om hvilke ændringer man skal lave for at få komponenter til at virke.
Desuden er der kommet en udgave af SynEdit der virker med Delphi 6.
http://synedit.sf.net/ - kig på Download siden, der står at den nyeste CVS udgave er kontrolleret og virker med Delphi 6. De giver endda et filnavn!

<pre> /^ g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen<br> \\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay<br> /__| icq : 50 18 73 23<br> _|</pre>



User
Bruger #4 @ 27.11.01 09:02
<quote>Hvordan installerer man SynEdit, så man kan få farvninger i de koder man skriver i sine egne programmer??

--
Soccoro</quote>

Hej,

Som jeg har sagt til dig før... De skal installeres som alle andre komponent pakker i Delphi!! Du kan dog ikke bruge SynEdit hvis du bruger Delphi 6 Personal (jeg kan i hvertfald ikke!) da der ikke er det nye libary med (Det der skal "erstatte" VCL).

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"



<quote>Hvordan installerer man SynEdit, så man kan få farvninger i de koder man skriver i sine egne programmer??

--
Soccoro

Hej,

Som jeg har sagt til dig før... De skal installeres som alle andre komponent pakker i Delphi!! Du kan dog ikke bruge SynEdit hvis du bruger Delphi 6 Personal (jeg kan i hvertfald ikke!) da der ikke er det nye libary med (Det der skal "erstatte" VCL).

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"</quote>

Hvilken fil er det PRÆCIST at man skal downloade?
--
Soccoro



t