JJ-MultimedieDesign.dk vs. DigitalBrand.com

Tags:    grafik webdesign

Den anden dag faldt jeg over JJ-MultimedieDesign.dk og syntes det var et pænt fedt design. Men så så jeg http://www.digitalbrand.com.ar/ det viste sig at første nævnte side, umdmilbart har "rippet" billederne fra en anden side.. Det kan sq da ikke byde sine kunder..!

Hvad mener i?

-----------------------------
WWW.KODEREN.DK <- PHP OG DATABASER
-----------------------------

hehe er i gang med et nyt... og hvad jeg giver mine kunder, syntes jeg ikke skal diskuteres...

siden er gammel, men har ikke tid til at opdatere..

men tør øjnene.. Tror ikke jeg har trådt nogen over fødderne herinde, og mener stadig det er et forum til at opsøge hjælp ikke hænge folk ud...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

[Redigeret d. 18/10-04 12:41:34 af Jokke Jensen]

Jeg har haft fat i Jokke Jensen. Da jeg faldt over hans site, og et par dage forinden havde set førnævnte digitalbrand.com.

Det er dårlig skik hvad der er gjort. Og jeg har ytret min personlige holdning privat til JJ.

Altså, er han ihvertfald opmærksom på at folk lægger mærke til det, og at han bør ændre designet meget snarligt.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Sandt.. og det modtog også min dybeste respekt..

Men idet en eller anden ikke har fået sin sædvanlige ration af ABC yoghurt og lillebror skoleost.. eller måske har glemt sine mælkemærker til mælkeboden... Og vil lade det gå ud over en anden....har jeg svært ved at respektere det.. sorry

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

[Redigeret d. 18/10-04 15:39:49 af Jokke Jensen]

Nå. Jeg er åbenbart ikke den eneste der har opdaget denne lille "repeat".
Det er selvfølgelig en skam at se de samme grafiske elementer flere steder på forskellige hjemmesider. Det gør det hele endnu mere kedeligt og ensformeligt. Men om folk skal blande sig i hvordan folk vælger at fremstille deres sites, synes jeg bestemt ikke de besøgende skal have indflydelse på. Kun hvis ejeren af siden selv ønsker det.
Det er dog ikke ens betydning med at jeg bryder mig om at folk genbruger grafik på den måde :)
Jeg har bl.a. stødt på flere wallpapers på deviantart.com som jeg genkender fra forskellige websites (ergo, det grafik på de websites er stjålet fra deviantart.com).
... kedeligt... trals... Men lad nu folk om det :)
Jeg vil da lige tilføje at jeg ville blive knaldhamrendessguforfandsparkme gal hvis jeg så mit grafik blive brugt på andres hjemmesider. Så ville jeg kalde det noget forbandet svineri.

Desuden Jokke,
så kan det heller ikke tage lang tid at tegne det selv i Photoshop...

Jeg vil skyde på 10 min tror jeg...

//Emilbp

t