Din mening om nyt design

Tags:    grafik webdesign

Jeg er nu godt igang med et nyt design, hvilket vil sige at skabelonen til siderne er opbygget. Inden jeg så begynder at lægge indhold ind på siderne vil jeg gerne have lidt kritik, både positivt og negativt. det kunne blandt andet være farvekombination, generalt om opbygningen osv.

Det nye design kan ses her: www.jweber.dk/ny_startside.htm

På forhånd tak

www.Jweber.dk

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan godt li siden...

Men skal du have den ternede baggrund, skal du sku liiige få det til at passe sammen... jeg mener top logoet og din footer... der er kludder i ternene...

Endvidere skal du have lidt kontrastfarver... kig eventuelt på www.colormatch.dk, brug den eventuelt på dine links, eller et eller andet... siden er for blå, men det er en smagsag..

Hvis du ønsker siden som værende en portal folk skal benytte.. så vent lidt med reklamer og andre irriterende elementer, indtil du har det antal besøgenede hver dag, til det kan lade sig gøre at lave en indtjening på det..

endvidere har jeg endnu ikke læst nogensteder at design til 1024x768 endnu er optimalt... design til 800x600 eller med %

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

[Redigeret d. 07/10-04 11:53:00 af Jokke Jensen]

Seriøst kritik, det lækkert at høre, tak for det.

Flere???

Syntes at "overskrifterne" skal være alignet="center" :)

Ellers flot side, men syntes også godt der kunne være lidt flere farver :) Og måske din hover effect på links, skal hover farven være lidt lysere ;)

Ellers fin side

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
At leve er at lære,
Når man ikke lærer mere,
så lever man ikke mere.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
http://www.netfluen.1go.dk

t