Sofeware Box

Tags:    grafik webdesign

Det puster mig i nakken at jeg ikke kan det. For det ser altså ret cool ud...

Sådan en cool Sofeware box i 3d ser ret cool ud... Især sådan som man ser det på coveret i k cden (til Komputer for alle) og som TSW har på sin side (www.tsw.dk)... Og hør engang Kapser (TSW): Jeg beundre din flotte tegning :D

Jamen hvorfor laver du den ikke bare 3D transformer siger i nok nu, men grunden til at jeg spør er at jeg bruger en ældrere version af PhotoShop:
PhotoShop 5.0 LE
Versionen kan næsten lige så meget som de nyere versioner - men den version har den bare ikke :(

Er der noget for kan hjælpe mig med at lave sådan en sofeware pakke.

Gerne enkelt og sådan at jeg efter at have lavet et program hurtigt kan tage logoet frem på dem :D

og nej jeg tegner den ikke lige som i matematik timerne :D
Det er for klamt og ligner altså ikke :(

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dvs. bare en ganske simpel kasse med nogle motiver på siderne?
Har du selv billederne der skal bruges?

... jeg vil skam godt lave den :)

Hmmm. Ind til videre har jeg ikke lavet billederne... Men kan saktens lave dem - hvis du giver mig til i morgen...

Kassen skal altså være i 3D. Ellers kan jeg selvfølgelig selv klare den. Skykke vil være godt - bare sort skykke.

Baggrunden skal være hvid og skal ikke have noget former for for mønsker. Altså en ren baggrund...

Hvis du skal lave den, kræver jeg altså også PSD filen! Så jeg senere kan lave den i forskællige kvaliteter...

Størrelsen skal ca. være 250*200
Vælg hvad du syns passer. Men gerne i en størrelse omkring her

Så hved du det nu...

Giv mig lige hele dagen - så har jeg billederne

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Her er den så:

http://www.shafh.dk/Filer/box.zip

Vil lige sige at jeg vil have den fra denne dimention:

lidt oppe og så lidt til siden...

Jeg vil bede dig i at du ikke i PDS filen har lagt alle layers sammmen. For det kan være jeg senere vil have med et andet logo! Eller måske med et program

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

En anden muligheden ville vaere at downloade et gratis 3D vaerktoej som f.eks Blender og rendere kassen med dine billeder paa for derefter at skaere den ud i photo-hop.

Hmmm... Ja...
Men det er en aldelsels langsom mitode da jeg så skal finde programet og finde ud af hvordan det nu skal gøres...

Det letteste ville da være hvis en kunne lave kassen og tilføje mine billeder.... Så ville det på under 10 minutter stå færdi...

Men kan da også droppe det hvis ingen ønsker...
Giver den lige 2-3 dage mer...

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t