Feedback af design

Tags:    grafik webdesign

Hejsa alle sammen.

Jeg har endnu engang prøvet at designe en hjemmeside, og jeg synes for første gang at den er blevet ok, men jeg vil meget gerne høre jeres mening ? altså ris & ros.

her er url'en:

www.spec.lir.dk

skal lige siges at ikke alle funktionerne virker :( men tagwall'en gør så skriv da lige et tag nu i er der :)

Hygge

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Hejsa alle sammen.

Jeg har endnu engang prøvet at designe en hjemmeside, og jeg synes for første gang at den er blevet ok, men jeg vil meget gerne høre jeres mening ? altså ris & ros.

her er url'en:

www.spec.lir.dk

skal lige siges at ikke alle funktionerne virker :( men tagwall'en gør så skriv da lige et tag nu i er der :)

Hygge

Din menu virker ikke korrekt i Firefox :(

Kan godt lide din Overmenu. Den er flot, sej, cool og smart.
Det viktigste når jeg vudere er indtrykket af hvad du ser, og det er her tip top. Ved første øjekast får jeg indtryk af en developers hjemmeside. Dog er der en ting der trikker ned efter min smag. Det billed passer ikke ind. Og vært fald ikke på en forside. Hved ikke precis hvad hjemmesiden skal indeholde helt men det billed for en til at tænke på en eller anden personlig hjemmeside. Fjern det og tag muligvis et mer interresandt billed frem for andre en dig selv.
Jeg ved hvor trist det kan være at fjerne et billed af sig selv :D

Forsiden må også indeholde lidt mere tekst. Og måske noget som er mere interresandt end at hjemmesiden er under konstruktion. Det behøver man jo ikke at bruge en hel forside på.

En sidste negative ting på siden er at du ikke udnøtter hele siden på den måde du har lavet dit design. Kun 1/2 af hjemmesiden er i brug og resten er bare gråt. Man bør udnytte mere af skærmen efter min mening. Minimum 14/15 del af skærmen skal udnyttes. Resten er spild.

Ellers ville jeg sige at den er flot

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Det er et fedt design men jeg syntes bare at du skal holde dig til enten engelsk eller dansk...
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
tjeck lige http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=18 hvis du vil hjælpe med at lave et godt spil!

Din sides "fysiske" opbygning fungerer ganske fint. Den holder en god symetri, og farverne svinger ikke ud i uacceptable kombinationer. Dvs. stilen holdes ren, om man så må sige.
Dog er farven på scrollbaren ikke helt similær med den blå farve benyttet i top og bund. For mig at se, ville det pynte hvis den blev ændret lidt i den blå farve (Den har et navy-blå skær pt.).

Som Shaft påpeger det, har du et billede på forsiden.
Det synes jeg er fint nok. Det er skam ganske rart at vide hvem der står bag siden.
Men men... Det er dog stadig noget ved det jeg ikke bryder mig om. Jeg ser det igen og igen, og jeg sætter spørgsmål hver eneste gang. Hvorfor skal folk se så sure / alvorlige ud på billeder de har på deres hjemmesider? :)
Er det for at se "sej/hård" ud? Er det fordi personerne/personen har et trist liv?
Jeg bliver helt ked af at se på sure mennesker... Smil... Smil forsøren! Det plejer man at gøre på billeder.
... så er det sagt.

Tak for alle de forslag til hvordan den skal forbedres.
Vil dog lige sige at det er min personlige hjemme side og ikke en devlopper side, og det er også der for jeg har et billede på forsiden. Man kan så diskutere hvorfor jeg ser sur ud på billede men svaret er at jeg er mega ufotogen og det er nok det beste billede der er taget af mig ever :( jeg vil gi' simon ret i at det er lidt for "fuck hvor er jeg sej" agtigt, men det er som sagt det eneste billeder hvor jeg ikke ligner en spasser :(.

Men tak til alle jer for jeres feedback :)

tænkte lige på om der ikke er en der kan maile mig et screenshot af min side i firefox ?

t