Bedøm side

Tags:    grafik webdesign

Hvad synes i om min side, den er godt nok stadig under opbygning, men indtil videre er jeg selv ret glad for. Jeg er blevet inspireret af windows xp's start menu.
Håber i kan lide det

www.casperlauge.dk

Mvh Casper

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa

Jeg må indrømmet at jeg ikke er så vild med de der kæmpe store grønne knapper. Men ellers kan jeg rigtig godt lide at du har prøvet at skabe et Windows XP look ;)

Mvh. Thomas Lykke Petersen

Det er nogle gode farver du bruger. Syns også som han siger at de farver du har valgt giver til sammen en lille smugle en Windows XP look. Tip top godt med det...

Jeg kan godt følge at de grønne knapper er lidt grimme. Farven er fin og ideen er god men jeg syns de er lidt for firkantede. Måske ikke så smarte. Hvis du kunne gøre dem runde i kanterne og måske ikke så høje som du har gjordt dem ville det også være flot.

Lidt positivt :D : Jeg syns det bedste og flotteste med din hjemmeside er at pludselig i overmenuen laver et lille område hvor du skære ind og nærmest laver en boks med nogle røde farver. Det er lidt sejt.

Og så lidt negativt:
Dit ligo nærmest i det orange er fint men når jeg kigger på det tænker jeg meget på sådan et rejse firma som sælger billeter til syden. Det ligner ikke en developers side på første øjeblik.

En anden ting at din hjemmeside er med første øjeblik lidt uoverskuelig. Og det er meget viktigt når man skal kapre en til at blive på siden. Ved ikke precis hvordan det kan gøres men min løsning er at lave de emner du har (Hjemmeside projektet, Nyheder på siden og Spil anmeldelser) Neden under hinanden i stædet for at ligge dem side om side.

Kunne du sætte flere billeder ind på forsiden ville det gøre underværker.... Eks. kunne du ligge et billed på forsiden fra en af dine anmeldelser eller et billed fra en af dine nyheder.
Det ville nok være bedst vis der var et billed til være at den emner...

Kunne du ikke udnytte din overmenue (helt øverst) lidt mere. Du har kun datoen og navnet på hjemmesiden. Et stort stykke bruges ikke og det er grimt....

Det er det jeg ser som skal laves om!!!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

t