Partner/grafikker/designer til portal

Tags:    grafik webdesign

Hej.

Jeg søger en partner, grafikker og/eller designer til en portal jeg vil lave.
Jeg har spurt før, og fandt da også en, men han er forsvundet.

Her er lidt om portalen

gossip.dk Er et sted på nettet hvor unge mennesker kan møde unge mennesker.
Hvor unge mennesker kan være sig selv. Oprette en gratis profil og derefter har man mulighed for at deltage i diverse aktiviteter på siden.

Det er en anderledes portal som ikke har betaling. Alt på dette site vil du finde helt gratis. Et site hvor unge mennesker kan dele alt lige fra kærlighedshistorier, til og kommentere den seneste avis artikel.
Og ved siden af kan man chatte, skrive breve, kort sagt. Alt.

gossip.dk er en ungdomsportal styret af unge, og jo mere man bruger sin profil. Deltager aktivt i de forskellige aktiviteter, jo flere point får du, og jo flere muligheder har du.

Vi er altid modtagelige over for kritik, forslag til forbedringer og nye idéer. Alt dette kan i finde mere om under forum > idéer. Det er jer der bestemmer hvad sitet skal bruges til, og hvad der skal ske.
(Citat fra siden)

Om mig selv: Jeg er 17 år, og går på HTX i en lille by på Lolland.

Jeg har programmeret PHP i snart 4 år.
Er ikke særlig kreativ, hvad angår grafik, desværre.

Håber jeg får nogle henvendelser. Mit msn er pneu@pneu.dk, hvis du vil høre mere.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.

Jeg søger en partner, grafikker og/eller designer til en portal jeg vil lave.
Jeg har spurt før, og fandt da også en, men han er forsvundet.

Her er lidt om portalen

gossip.dk Er et sted på nettet hvor unge mennesker kan møde unge mennesker.
Hvor unge mennesker kan være sig selv. Oprette en gratis profil og derefter har man mulighed for at deltage i diverse aktiviteter på siden.

Det er en anderledes portal som ikke har betaling. Alt på dette site vil du finde helt gratis. Et site hvor unge mennesker kan dele alt lige fra kærlighedshistorier, til og kommentere den seneste avis artikel.
Og ved siden af kan man chatte, skrive breve, kort sagt. Alt.

gossip.dk er en ungdomsportal styret af unge, og jo mere man bruger sin profil. Deltager aktivt i de forskellige aktiviteter, jo flere point får du, og jo flere muligheder har du.

Vi er altid modtagelige over for kritik, forslag til forbedringer og nye idéer. Alt dette kan i finde mere om under forum > idéer. Det er jer der bestemmer hvad sitet skal bruges til, og hvad der skal ske.
(Citat fra siden)

Om mig selv: Jeg er 17 år, og går på HTX i en lille by på Lolland.

Jeg har programmeret PHP i snart 4 år.
Er ikke særlig kreativ, hvad angår grafik, desværre.

Håber jeg får nogle henvendelser. Mit msn er pneu@pneu.dk, hvis du vil høre mere.

Jeg kan ikke se siden?

---
Simon

Han søgte jo også en designer :)

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

t