Win xp layout

Tags:    grafik webdesign

Nogle af jer der syntes at windows layputet er fedt?

har intet imod det.. bruger selv classic, for mig skal det bare virke.

I forhold til de ældre layout, ja så det fedt.
[MK]

Dengang da XP lige kom frem, synes jeg ligefrem at det var en revolution. :) Idag synes jeg skam stadig det er fint... men det kan også blive for meget synes jeg.

Ja man kan hvertfald sige det var en lettere spring!!!
Det nye er bare ret ressourcekrævene hvilket jeg synes er lidt irriterende. Den nye Start-bar kunne jeg heller ikke lide.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

Kan ikke lide det. Kan hverken lide det i farverne blå, sølv eller oliven. Derudover syntes jeg det er alt for resourcekrævende, og når jeg iforvejen ikke kan lide det, så syntes jeg ikke det er værd at ofre systemresourcer.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hvis man ikke kan lide det, Så smækker man bare et Skin op på, Det tager lidt ressourcer, Men hvis man ikke kan lide det, Så er det sku et ok alternativ..

//Lazy

Eller bruger det gamle Windows look, brugte jeg i starten, nu bruger jeg Mac looket det er kanont :)
[MK]

Personligt hælder jeg mere til ting som fx xfce4, det er desværre bare ikke blevet portet til windows, det er ellers rigtig rigtig dejligt.

Ellers er der jo også bb4win - blackbox for windows. Lidt dystert som default, men kan relativt nemt ændres, og så kræver det færre resourcer end explorer.exe. Pt. bruger jeg dog w2k med ja - normalt w2k look. hehe :)

t