Hey' all
PHP 5 er kommet.. Kan i li det?
Min portal, som hedder gossip, er kodet i php 4 og har snart så mange fejl og magler at det er uoverskueligt. Og jeg er kun mig selv
Da PHP5 er udkommet er det jo en glimrende anledning til og kode sitet om. Få nyt design. Lidt opfriskende muligheder og måske et nyt navn.
Hvis jeg skulle give mine evner karakter ville det nok se sådan her ud (karakteren er fra "skolen" ):
PHP = Et 8 tal
HTML = Et 7 tal
MySQL = Et 9 tal
Photoshop = Et 8 tal
JaveScript = Et 7 tal
Jeg søger en der kan designe, og er ret vild til det.
Selv kan jeg godt Photoshop, men er absolulut "anti-kreativ" så design er ikke min stærkeside, men kan godt bruge Photoshop
Jeg vil stå for alt koden til sitet, selfølgelig vil det kun være bedre hvis du også kan PHP, men det bliver på et tidspunkt meget svært hvis det er kodet af 2 forskellige mennesker, fordi ingen koder ens!
Hvis i vil læse lidt om sitet har jeg skrevet lidt tekst:
gossip.dk Er et sted på nettet hvor unge mennesker kan møde unge mennesker.
Hvor unge mennesker kan være sig selv. Oprette en gratis profil og derefter deltage i diverse aktiviteter på siden.
Det er en anderledes portal som ikke har betaling. Alt på dette site vil du finde helt gratis. Et site hvor unge mennesker kan dele alt lige fra kærlighedshistoriere, til og komentere den seneste avis artikel.
Og ved siden af kan man chatte, skrive breve, kort sagt. Alt.
gossip.dk er en ungdomsportal styret af unge, og jo mere man bruger sin profil. Deltager aktivt i de forskellige aktiviteter, jo flere point får du, og jo flere muligheder har du.
Vi er altid modtalige over for kritik, foreslag til forbedriniger og nye ider. Alt dette kan i finde mere om under forum > ider. Det er jer der bestemmer hvad sitet skal bruges til, og hvad der skal ske.
Hvis i er med på iden, er i meget velkomne til og kontakte mig på msn: pneu@pneu.dk
Lidt mere om mig selv:
Jeg er 17, går på 2. år HTX (Skal jeg op i). Jeg bruger så meget tid foran computeren som jeg har mulighed for. Har 2 katte der hedder fe.. Ej
Kan stortset intet php, men er rimelig god til photoshop, og grafik. Vil nok ikke være din "partner" men da gerne hjælpe med lidt grafik eller noget...
Skriv gerne tilbage med specielle ønsker eller noget
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
At leve er at lære,
Når man ikke lærer mere,
så lever man ikke mere.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
http://www.netfluen.1go.dk