Bedømmelse af site+3D billeder

Tags:    grafik webdesign

Aloha..
Jeg har i programmet Flash 5.0 lavet en slags "dias", hvor jeg har puttet alle mine 3d-billeder ind..
Billederne er lavet i Cinema4D V 6.303, sååå.. Det er vel bar at gå ind og kigge på dem..

Jeg ønsker både kommentarer til flash designet (det rund om), og samtidig billederne..

Det skal lige siges at hvis den ikk begynder at loade et nyt billed efter at i har trykket på "Next", er det frdi der ikk er flere billeder i den serie.. :D

http://www.Design3D.1go.dk

På forhånd tak..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Aloha..
Jeg har i programmet Flash 5.0 lavet en slags "dias", hvor jeg har puttet alle mine 3d-billeder ind..
Billederne er lavet i Cinema4D V 6.303, sååå.. Det er vel bar at gå ind og kigge på dem..

Jeg ønsker både kommentarer til flash designet (det rund om), og samtidig billederne..

Det skal lige siges at hvis den ikk begynder at loade et nyt billed efter at i har trykket på "Next", er det frdi der ikk er flere billeder i den serie.. :D

http://www.Design3D.1go.dk

På forhånd tak..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Jeg synes at billederne er fede, og selve designet er også rigtig flot, men måske kan du ændre lidt på den "Next" og "Prew" knapperne... Der gik lidt tid før jeg fandt ud af hvor de sad...

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

Jeg synes flashen er fed, og billederne er oxo helt fine, men de er lidt sådan udetaljeret.

F.eks. så den der mobil tlf. den er flot og med fint logo og det, men stikket i bunden er bare en box som er ændret lidt i højde og bredde. Man kunne istedet, lave de der riller der er i den og ændre lidt på texturen, stikket er jo ikke samme farve over det hele, og en masse andre små detaljer som lige giver dem skubbet imod det perfekte!

ellers må jeg sige, fandme flotte!!!! :D
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jeg synes at du skulle lave en side der fortæller der ikke er flere billeder i stedet for bare a vise en hvid flad, ydermere er det temmelig svært at læse den normal størrelse hvide tekst der er bl.a indexet. Til sidst tror jeg nok det staves Prev og ikke Prew. Og du burde måske overveje at vælge vilke sprog din side skal være i i stedet for at blande dem sammen. og hvis det for du synes de standard engelsk ord som next, prev og index er bedre så bør du nok overveje close i stedet for luk.
-------------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Okaj så..

Skal prøve at ændre det.. Tak

-----
www.Si.1go.dk
Si..

Fejl-post... sorry

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

[Redigeret d. 27/06-04 20:59:26 af Emil Bjerglund Pedersen]

Jeg synes flashen er fed, og billederne er oxo helt fine, men de er lidt sådan udetaljeret.

F.eks. så den der mobil tlf. den er flot og med fint logo og det, men stikket i bunden er bare en box som er ændret lidt i højde og bredde. Man kunne istedet, lave de der riller der er i den og ændre lidt på texturen, stikket er jo ikke samme farve over det hele, og en masse andre små detaljer som lige giver dem skubbet imod det perfekte!

ellers må jeg sige, fandme flotte!!!! :D
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

kk..
Detaljerne på mine billeder kan jeg godt se det fornuftige i, og vil nok også prøve at gøre noget mere ved det fremover.. Men har oss kun haft programmet i et par uger.. Såå..
Men ellers tak for dit post..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Jeg synes at du skulle lave en side der fortæller der ikke er flere billeder i stedet for bare a vise en hvid flad, ydermere er det temmelig svært at læse den normal størrelse hvide tekst der er bl.a indexet. Til sidst tror jeg nok det staves Prev og ikke Prew. Og du burde måske overveje at vælge vilke sprog din side skal være i i stedet for at blande dem sammen. og hvis det for du synes de standard engelsk ord som next, prev og index er bedre så bør du nok overveje close i stedet for luk.
-------------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Okaj..

Det gik måske lidt hurtigt da jeg lavede det udenom, så det er nok grunden til de fejl du nævner (nogle af dem).. Men ellers skal jeg prøve at ændre de andre ting.. :P
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Jeg må sige det er flot det du har lavet, trods du kun har haft programmet i et par uger, som du skriver.
Og ja... (igen) som du selv siger det med detaljerne :)
Modelleringen på billederne er ganske fin. Du kan nå langt ved bare at finde nogle ordenlige texturer.
Dog synes jeg ikke kun det er billederne der mangler detalje. Siden kunne godt shines lidt op. Evt. ved at skifte den sorte baggrund på rammen ud med noget andet. Det kunne f.eks være brug af gradient fill. Mere skal der skam ikke til... Og så knapperne som jo også er nævnt :)

Jeg må sige det er flot det du har lavet, trods du kun har haft programmet i et par uger, som du skriver.
Og ja... (igen) som du selv siger det med detaljerne :)
Modelleringen på billederne er ganske fin. Du kan nå langt ved bare at finde nogle ordenlige texturer.
Dog synes jeg ikke kun det er billederne der mangler detalje. Siden kunne godt shines lidt op. Evt. ved at skifte den sorte baggrund på rammen ud med noget andet. Det kunne f.eks være brug af gradient fill. Mere skal der skam ikke til... Og så knapperne som jo også er nævnt :)

Tjaa..
Det er som man tar' det.. Knapperne kan jeg godt se jeres pointe i, men har nu ikk i sinde at lave dem om..

Det med gradient fill bruger jeg ikk så meget mere, men lavede istedet et mere simpelt design bevist (har oss gjort det på mine andre sider)...

Men tak for kritikken..
Kom endeligt med mere hvis det er.. :P
-----
www.Si.1go.dk
Si..

t