Cinema4D... :P

Tags:    grafik webdesign

Halløjsa..
I den senere tid har jeg arbejdet en del med 3D programmet "Cinema4D"...

Udover det har jeg kigget lidt på andre cinema-billeder på nettet, men disse billeder er ikk i samme størrelse som mine..

Mit problem er derfor hvordan man kan gøre billedet større (har nogle problemer med at få det større end 600 X 400)...

I programmet kan man dog VÆLGE helt op til 2048 X 1536, men når man prøver at render sit billed, bliver det ikk større end de sølle 600 X 400 .. :(

Hvis der er nogen her der kender programmet, og er villige til at hjælpe, kan i så ikk forklare mig hvordan man kan få renderet et billed i størrelser der er større end 600 X 400.. ???

På forhånd tak..
..:: SI ::..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis man har Cinema 4D,
er der da ingen grund til at droppe det,
til fordel til blender...
Prøv at gå ind på 3dmaxer.dk...God site,
og jeg tror også at de har et Cinema 4D forum!

Halløjsa..

Udover det har jeg kigget lidt på andre cinema-billeder på nettet, men disse billeder er ikk i samme størrelse som mine..

Mit problem er derfor hvordan man kan gøre billedet større (har nogle problemer med at få det større end 600 X 400)...

I programmet kan man dog VÆLGE helt op til 2048 X 1536, men når man prøver at render sit billed, bliver det ikk større end de sølle 600 X 400 .. :(

Hvis der er nogen her der kender programmet, og er villige til at hjælpe, kan i så ikk forklare mig hvordan man kan få renderet et billed i størrelser der er større end 600 X 400.. ???

På forhånd tak..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Jeg kender ikke lieg cinema 4d, men jeg synes du skulle prøve noget andet, Maya(da jeg selv laver maya) eller måske 3Ds max?

prøv oxo at spørge på http://www.3dmaxer.dk <- der ved de alt om 3d!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Halløjsa..

På forhånd tak..
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Jeg kender ikke lieg cinema 4d, men jeg synes du skulle prøve noget andet, Maya(da jeg selv laver maya) eller måske 3Ds max?

prøv oxo at spørge på http://www.3dmaxer.dk <- der ved de alt om 3d!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hmmm..
Tjaa.. Men nu hvor jeg lige har sat mig ind i programmet ville det jo være lidt irreterende at skulle skifte.. De andre programmer er vel heller ikk gratis.. er de??

-----
www.Si.1go.dk
Si..

Du kan prøve at gi' Blender et forsøg, hvis du ikke finder en løsning. Blender er gratis.
http://www.blender3d.com/
--AH

Du kan prøve at gi' Blender et forsøg, hvis du ikke finder en løsning. Blender er gratis.
http://www.blender3d.com/
--AH

Har prøvet det.. hehe.. Synes ikk det er særligt godt.. Eller oss er det bar mig der ikk kan finde ud af det.. :D
-----
www.Si.1go.dk
Si..

Hvis man har Cinema 4D,
er der da ingen grund til at droppe det,
til fordel til blender...
Prøv at gå ind på 3dmaxer.dk...God site,
og jeg tror også at de har et Cinema 4D forum!

Det har de, det er ikke længe siden det blev oprettet faktisk. Efter pres fra trofaste Cinema4D animatorer ;) så det burde da være muligt at få råd på 3dmaxer.dk under deres forum.

t