Hejsa!
Jeg er igang med at lave en menu i photoshop og jeg følger en guide der er at finde på www.thewebmachine.com, men pga. et meget irriterende redirectsystem kan man ikke få en adresse på denne guide. Guiden er dog at finde under Photoshop.
Her er så et billede af det område i guiden der driller:
http://www.kaspertech.dk/img/direct.JPG
bemærk at .JPG skal være med stort!
De foreslår her at man skal bruge Direct Selection Tool til at trække i cirklen og få den til at være abstrakt. Det kan jeg ikke lige få den til. Ved mig har Direct Selection Toolet kun den egenskab at den kan lave en markering ligesom cursoren gør på skrivebordet når der ikke er nogen ikoner. Altså en tom markering og jeg kan hverken trække i noget eller bevæge cirklen. Min cirkel ligger på et nyt layer oven på background-layeret. Hjælp !?
// Kasper
Just because you can\\'t say anything serious, it doesn\\'t mean you\\'re stupid. Or does it?
Jeg tror fejlen ved det du gør er at: For at skifte til Direct Selection Tool Skal holde musen NEDE over den du i forvejen bruger.. Så kommer der en roll menu hvor du kan skifte egenskaber for tool'et .. Og jeg tror også at du tilforvæksling af Direct selection tool, bruger en anden tool
Good luck
- Mvh Stefan / Br00k^