Design Hjælp

Tags:    grafik webdesign

Kære Udviklere.. :)

Jeg søger et design til min nye hjemmeside :)/den jeg har nu :P
Det må meget gerne være noget med nogle lyse farver??? strand/sol farver..? da det jo er ved at blive SOMMER :D Jubii.. det skal være i størrelsen: 1024x768, og der skal stå noget med -> Baggyboy.Tk <-
i loget...
Bare designet er i Lyse farver... så er jeg glad..

der skal gerne være plads til at have nogle 88x31 bannere på forsiden. evt en shout box? og en box hvor man kan se sidste Taqwall besked...

jeg kan godt selv kode det hvis det er.. men bare det med Grafikken der er et problem da jeg ikke lige har nogle programmer på min computer.. og venter på at min Photoshop cd kommer hjem igen...

men i kan enten kontakte mig via
min privat mail: Niklas@Poulsen.mail.dk
eller MSN: Niklaz@privat.dk

M.v.h
Niklas Poulsen

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kære Udviklere.. :)

Jeg søger et design til min nye hjemmeside :)/den jeg har nu :P
Det må meget gerne være noget med nogle lyse farver??? strand/sol farver..? da det jo er ved at blive SOMMER :D Jubii.. det skal være i størrelsen: 1024x768, og der skal stå noget med -> Baggyboy.Tk <-
i loget...
Bare designet er i Lyse farver... så er jeg glad..

der skal gerne være plads til at have nogle 88x31 bannere på forsiden. evt en shout box? og en box hvor man kan se sidste Taqwall besked...

jeg kan godt selv kode det hvis det er.. men bare det med Grafikken der er et problem da jeg ikke lige har nogle programmer på min computer.. og venter på at min Photoshop cd kommer hjem igen...

men i kan enten kontakte mig via
min privat mail: Niklas@Poulsen.mail.dk
eller MSN: Niklaz@privat.dk

M.v.h
Niklas Poulsen

Niklas jeg tror at de fleste vil have noget for at lave et privat design. Prøv http://www.solutions2all.dk og se om du kan finde et design der :)
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

Regner med du kan programmere så ?

Så lad os lave den aftale af du sætter min 3d model op af et køkken, som jeg skal bruge til eksamen, så man kan navigere, sætte andre textures på og tænde slukke lys.

Hvad sprog du vil bruge er op til dig, jeg ville selv havde brugt lingo, men har du et bedre forslag så bruger du bare det.

Så laver jeg din hjemmeside.

En aftale ?
[MK]

[Redigeret d. 19/05-04 17:03:35 af Michael Knudsen]

[Redigeret d. 19/05-04 17:03:59 af Michael Knudsen]

*hehe*

Fortvivl ikke over den Photoshop Cd

Hent Photoshop her
http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=39&platform=Windows

og registrer det når du får din skive...

Med venlig hilsen
/Jokke Jense
www.jj-multimediedesign.dk

Regner med du kan programmere så ?

Så lad os lave den aftale af du sætter min 3d model op af et køkken, som jeg skal bruge til eksamen, så man kan navigere, sætte andre textures på og tænde slukke lys.

Hvad sprog du vil bruge er op til dig, jeg ville selv havde brugt lingo, men har du et bedre forslag så bruger du bare det.

Så laver jeg din hjemmeside.

En aftale ?
[MK]

[Redigeret d. 19/05-04 17:03:35 af Michael Knudsen]

[Redigeret d. 19/05-04 17:03:59 af Michael Knudsen]

-Baggyboy.Tk
Vi elsker AGF!!!

Ok.. jeg kan da prøve??? hvis du sender den til mig?
men tror ikke lige jeg kan.. men vil da meget gerne gøre mig et forsøg... ;) Men ja.. send den til min mail... Niklas@Poulsen.mail.dk
eller via msn.. Niklaz@privat.dk

-!

Så gør jeg det helst selv, da den gerne skal virke til på Onsdag :)
[MK]

Så gør jeg det helst selv, da den gerne skal virke til på Onsdag :)
[MK]

-Baggyboy.Tk
Vi elsker AGF!!!

oKOk!

t