Personlig baggrund og logo...

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
Hej.
Nu ved jeg INTET om grafik og det der. Men kunne bare godt tænke mig, at få en fed personlig baggrund på pc'en og et logo til min profil her på udvikleren. Alt dette skal havde et professonelt look!!!
Så er der en der har lyst til at lave det får mig?

Altså det jeg ber om er 2 ting: et logo Meget Lille, og en stor som kan bruges som baggrund på min pc og bg på hjemmesider...

Vil helst havde at den er blå-lidt lyse blå. eller sort - lidt grå som selve baggrunden... Når jeg mener eks. blå-lidt lyse blå mener jeg at fra vær side, skal den skifte farve. det ses bl.a. på windows XP's mange look, som når du skifter bruger.
Og der mener jeg selvfølgelig Selve baggrundens baggrund.

Så skal der selv følgelig være en tekst hvor der står: Shafh med en flot og stor skrift, som er læselig. Også Gerne noget der viser delphi (eks. delphi logoet/ikonet), et windows logo mærke og måske en linux mærke der brander windows ellers noget sejt!!! Det laver linux en masse af... Måske en flot pige/dame. (Topløs ha ha he he) :)
Som at fylde lidt mere på bg'en/logoet kunne jeg godt tænke mig at den fik sådan en ekstra oven på baggrund på baggrunden/logoet. Et sted hvor intet er kunne der nærmest være nogle kode tegn fra 01 systemmet:

0110110110100110
1010001011001110
1001101111010011
1000101011100110
1010100110101010
1110111000100001
0010101010101011

Og måske sådan at den er faitet lidt ud i siderne. Det kunne eks stå med en størrelse 10 Dos aktig skrift og farve...

Får at få insperation kan i bruge min nuværende logo, som har noget af det i sig:

http://www.udvikleren.dk/vis_ui.php?id=5097

Her er det på min profil... Er ok. flot :)

Håber i fårstår det. Jeg vil havde, at I SKAL VÆRE GODE TIL DET, OG KAN LAVE ET ELLER ANDET SEJT/COOL/PROFESSONELT/FLOT og behageligt at se på. HUSK at det skal være en baggrund på windows, så den skal være behaglig at se på...

Og en anden ting: Text, andre billeder end den blå/sort HELT baggrunds farve MÅ ikke være i venstre side. I windows ligger ikonnerne på skrivebordet i ventre side, så selve det detaljeret og billed aktige skal være HELST i mitten.
010100101010 halløjet må gerne gå lidt mere til venstre og måske gerne ramme ikonerne.

Alt dette skal bare se sejt ud...
En professonel grafiker vil kunne forstå mig :)
Logoet skal bare se cool ud, og havde lidt af det i sig...
Forstår i mig?

Her er et par billeder man kan bruge, gør det bare sådan at det ser naturligt ud, lige som mit nuværende logo: http://www.udvikleren.dk/vis_ui.php?id=5097

Her:
www.shafh.webbyen.dk

Nederst her er der en link til billederne.

Spør gerne.

GRÆVER NOGET OK. ARBEJD MINST 20 min for det. Gælder hvor hurtigt du kan lave noget professonelt. Ved ikke hvor lang tid det tar....

Brug gerne noget fra denne artikel, bare ikke for mange skreger mer ensfarvet med en lille farve skiftning. Se eks. windows XP's flotte look:
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=205&techid=11

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

[Redigeret d. 30/04-04 16:09:56 af Shafh]

24 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det fede ved grafike programmer, er at der er normalt en god hjælp. Og programmere du så er det engelske jo ingen problem, hvis du har den engelske udgave af PS.

Der er 2 stik ord. Gradient og layer mask slå dem op i hjælpefilen, og du vil få en forklaring på det.

Pøj pøj med det :)

[MK]

Har SH 5 LE

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

Jeg har fået lavet et logo, der går an. :)
Prøv selv og kik:

http://www.udvikleren.dk/vis_ui.php?id=5097

Syns barer ikke det er så personligt

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

Hmm... den der store baggrund, er du stadig intresseret i det?! Jeg vil vist godt lave noget til dig...

EvoLution ...We can always be smarter...

hmmm.
Måske. Men så skal det være mere flot end dette. www.shafh.webbyen.dk

Kan du det?

Dog, har jeg ombestæmt mig. Logo/bg'en SKAL ikke indenholde windows, delphi og linux ting. gerne nogle "binære koder", men du kan eks. tage indspiration fra mit nuværende logo...

Men hvis du gør det, skal du remember, at hvis jeg syns at mit logo er flottere, så er jeg ikke glad. Skal være sådan at der ingen tvivl er at det er flottere. PROFESSONELT.

Vil også gerne havde at vide vilke funktioner du har brugt... Og vilket program. Nok photoshop.

Svar, og vis du kan så vil jeg lave en på 40 up...

Hvad syns du til tilbudet?

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

Hmm... 40 up kan vist gå an. Jeg laver baggrunden i photoshop, men jeg bruger måske også andre programmer... det kunne være alt fra Vue d'Esprit til 3d studio max, jeg har en hel del 3d- og grafikprogrammer.

Men jeg vil gerne vide:
-Hvilken størrelse skal det være i? 800*600, 1024*768 eller en helt anden?
-Er der nogle specielle farver du gerne vil have. På det logo du bruger nu ser det ud som om du godt kan lide blå og sort? Skal det være samme farver, eller er der et andet ønske... eller skal jeg vælge nogle farver?

Jeg kunne måske tænke på at bruge delphi-koder, siden du nu arbejder meget i det... er det iorden med dig?!...

YEAH.
Fedt, du forstår mig vist godt.
Farver: Blå, er godt og kan godt lide det. Grøn er også fedt. Sådan poison aktikt (Poison er engelsk = Forurening eller gift).

Sort er også fedt, men lidt kritik til min nuværende logo og bg. Den er Alt får mørk. Skal ikke være lyd, men den er for meget...

Størelse, ahhhh:

Lav dem gerne i en dårlig version til eks. BG, og et med dårlig til logo. Hvis du ikke kan konventere så du får to slags, så lav bare et i den bedste kvalitet du kan...

Laver forum om 5 min. Skal lige noget...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

Lav dem gerne i en dårlig version til eks. BG, og et med dårlig til logo. Hvis du ikke kan konventere så du får to slags, så lav bare et i den bedste kvalitet du kan...

Hmm... så jeg skal både lave en dårlig version og en god version...?!
EvoLution ...We can always be smarter...

ja, altså dårlig og god i kvaliteten...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

ja, altså dårlig og god i kvaliteten...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

<< < 123 > >>
t