Bedømelse af site

Tags:    grafik webdesign

www.xeon4me.tk

Er min nye side, der er ingen undersider på, men jeg er ikke super til det der med designt nu.. såå ville lige hører hvad i syntes inden at jeg går videre!

Men.. "bent over" jeg er kun 12 år :D
----------------------------------------------------
Frederik, 12 år koder i øjeblikket php og css

www.xeon4me.tk

Er min nye side, der er ingen undersider på, men jeg er ikke super til det der med designt nu.. såå ville lige hører hvad i syntes inden at jeg går videre!

Men.. "bent over" jeg er kun 12 år :D
Frederik, 12 år koder i øjeblikket php og css

Hm .. Meget flot lavet. Den er dog lidt kedeligt, og du kunne godt have valgt en anden baggrundsfarve end sort, eller evt. lave et eller andet "sjovt" med et baggrundsbillede, som fx bare nogle skrå streger eller et eller andet. Desuden er dit "pigge"-billede lidt for overvældende når man kommer ind på siden, så prøv at gøre det mindre synligt eller lav et nyt. Men slet ikke dårligt ;)
Edit: Prøv derudover at lave din header til en .jpg-fil istedet for .png. Med png er det nærmest umuligt for en 56k-bruger at få siden frem inden for et minut .. xD

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P

[Redigeret d. 24/04-04 20:37:49 af Jonas Lajer]

Jeg synes det er mega flot lavet, men din side synes jeg ser lidt rodet ud, kan gidt være jeg er den eneste, jeg ved ikke med jer andre men for mig tager sin rimlig lang tid at hente, i hvert fald i forhold til andre hjemmesider.

[Redigeret d. 25/04-04 20:55:15 af Søren]

Det er fordi at jeg har lavet billederne i png, men hvad skal jeg ellers lave dem eller kalde dem.. nu hedder de menu.png, bg.png og banner.png .. skal jeg lave dem til gif eller jpg? hehe.. men tak, skal nok se hvad jeg kan gøre!

Det er fordi at jeg har lavet billederne i png, men hvad skal jeg ellers lave dem eller kalde dem.. nu hedder de menu.png, bg.png og banner.png .. skal jeg lave dem til gif eller jpg? hehe.. men tak, skal nok se hvad jeg kan gøre!

Det kommer an på hvor mange farver der er .. Hvis det ikke er så mange kan det bedst betale sig med .gif, men hvis der derimod er mange kan jpg anbefales ..

t