- meget fint opstilling, dog ikke optimeret til nogen bestemt opløsning(800X600, 1024X768 etc.).
>>> Ja det er rigtigt den er ikke sat op til nogen bestemt opløsning og da jeg syntes det ikke rigtigt er nødvendigt
- lidt for firekantet måske? det sikkert tabeler der gør det
>>> ja den er meget firkantet.
men i mine øjne ser den godt ud og har et simpelt design alle kan finde ud af
- php på siden virker ikke
>>>jo pgp virker men da der er sat # udføre den ikke nogle komando på den menu de 2 nederste virker da de er sat op.
- "::" <- tegn er meget newbie agtige, hvis du vil fremtrade professionelt om af med dem
>>> nogle forslag havd man kunne skifte dem ud med ?
- det samme gælder farver orange er meget god, hvis den på en eller anden måde går igennem hele siden (man plejer at bruge 3 farver og så nogle af deres nuancer)
>> den orange vil komme til at gå igemmen hele side da den bliver brugt til link jeg bruger en slaks grå til skrift.
- meget fad script du har i toppen, men den kan blive irreterende at se på i længden, da den med sin bevæggelse tiltrække opmærksomhed.
>>> jeg syntes det er meget godt den er der men som du siger den tiltrækker din opmærksomhed
Ærgeligt man ikke kan se alle de undersider... men ellers håber du kan bruge nogle af svarene til noget....
>>> ja jeg kan godt bruge dine svar og de siste 2 link i menuen virker.!
-----------------------------------------------------------------------------
»»Mark S. Johansen