Hej Simon...
>Jeg forlanger skam ikke det UP. Men jeg regner med at det var accepteret psygisk (men ikke på selve siden), siden Kasper Tanggaard ham selv, benytter/benyttede det som baggrund. Altså det første.
Jeg benytter det skam stadig, og har faktisk også fået et par beundrende blikke fra folk der har set det som baggrund på min laptop
. Udvikleren.dk kan dog ikke rigtigt give dig nogen UP for det som sådan. Det er ikke rigtigt en ressource, og det er nok derfor at en co-admin har valgt ikke at godkende det endnu. Jeg synes dog at du gør et rigtig godt stykke arbejde, det er bare lidt svært for mig sådan lige at give dig nogle UP for det
. Kan du få folks støtte, og få dem til at bakke dig op i at du skal have et antal UP for det arbejde du har gjort, fordi mange bruger dine wallpapers, så er det jo en anden snak - men kan du det?
Det kunne være sjovt nok at lave en officiel pakke, til download her fra sitet, hvis du har mod på at lave fx 8-10 stykker, og så lade brugerne udvælge de 5 bedste til pakken, eller noget i den stil. Jeg kaster bare om mig med ideer, er lidt træt efter lige at være vendt hjem fra ferie!
Men hvad synes alle i andre?
>
http://ripper.hosted4free.dk/udvikleren3_1024x768.jpg>... Var det bedre?
Helt sikkert bedre end 2'eren, men bedre end 1'eren? Det må testes - kan du igen overtales til at lave et i 1680x1050?
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster