Hej Allesammen,
Jeg og de andre i min cs clan (TNT.DK), har endelig besluttet os får at vi måske sku skaffe os en website.
Rigtig god idé, Ken... hvis man vil holde sammen på en klan er en hjemmeside en rigtig god ting, da al kommunikation mv. ellers skal ske gennem mails, MSN (eller lignende), eller fra mund til mund. Det giver også et samlingspunkt hvor man kan annoncere nyheder, tilbyde downloads, osv.
Jeg er en af skaberne af en Jedi Outcast clan og har i den forbindelse udviklet et website dedikeret til klanen. Vi kalder os "Dr. Evil and the Henchmen" (DEATH, forkortet), og du kan finde vores hjemmeside her:
http://www.clan-death.comHvis du kan lide det generelle design var det måske noget for jer. Det er baseret på en temmelig simpel skabelon skrevet primært i JavaScript, så det er nemt at få noget op at stå hurtigt. Skabelonen har nogle enkelte begrænsninger der primært ligger i menuen, hvor hver overordnede menupunkt maksimalt kan have 10 underpunkter - men selvom vores hjemmeside efterhånden er blevet temmelig omfattende, har dette problem endnu ikke været kritisk på nogen måde.
Så, hvis det skulle have interesse er du velkommen til at svare eller kontakte mig over e-mail eller MSN (dynduo@hotmail.com).
Hygge,
Thomas